Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Σε επίπεδο Μαξίμου η λιμενική πολιτική - UPD

maximou 5706 10062014095618 1 0

Υπό εξέταση στον ανώτατο βαθμό, δηλαδή σε επίπεδο Μαξίμου, θα οριστικοποιηθεί το μοντέλο που αφορά στις αποκρατικοποιήσεις και ειδικότερα στην αποκρατικοποίηση των λιμένων, καθώς όπως είπε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θ. Δρίτσας, σε ερώτηση του TheSeaNation, είναι προαπαιτούμενο η διαμόρφωση μιας πολιτικής για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, η οποία και είναι προαπαιτούμενο για τις εξελίξεις και τις συζητήσεις που γίνονται με τους θεσμούς για τα θέματα της οικονομίας της χώρας.

Ο κ. Δρίτσας επέμεινε ση θέση του περί της μη ιδιωτικοποίησης των λιμένων σημειώνοντας ότι σε επίπεδο ΕΕ ολίγιστες περιπτώσεις υπάρχουν ιδιωτικοποιήσεων υπενθυμίζοντας ότι σε πολλές από αυτές τις περιπτώσεις συνεμπλέκονται και οι παραγωγικές τάξεις δια των Επιμελητηρίων και βέβαια οι τοπικές αυτοδιοικήσεις.

Στο σημείο αυτό υπουργός είπε ότι όλο αυτό το διάστημα που διέρρευσε τα προηγούμενα χρόνια υπήρχε μια ερμαφρόδιτη κατάσταση ως προς τη σχηματοποίηση του λιμενικού μοντέλου την οποία και χαρακτήρισε ως γενεσιουργό αιτία μιας αλυσίδας προβλημάτων που επακολούθησαν.

Ο κ. Δρίτσας σε αυτό το πλαίσιο αναφέρθηκε και στη ναυπηγική βιομηχανία λέγοντας ότι η επισκευαστική Ζώνη του Περάματος αλλά και όλες οι ναυπηγικές μονάδες παγιδεύτηκαν σε ένα παλιότερο σχέδιο μιας παρελθούσας κυβέρνησης της Γερμανίας, η οποία είχε στόχο να συγκεντρώσει υπό γερμανικό έλεγχο των πλήρη έλεγχο της ναυπηγικής βιομηχανίας της Ευρώπης κάτι το οποίο στη συνέχεια όπως είπε, κατέρρευσε.

Αναφορικά με τα θέματα που ήγειρε πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την παραχώρηση της Cosco και το θέμα του προστίμου που ηγέρθη, διευκρίνισε ότι θα κινηθούν οι νόμιμες διαδικασίες προκειμένου να τελεσιδικήσει η όλη διαδικασία.

 

 

Από το Μαξίμου οι αποκρατικοποιήσεις

12:00 μ.μ.

 

Σε Μαξίμου και ΤΑΙΠΕΔ εναλλάσσονται τα βλέμματα των εν δυνάμει διεκδικητών – επενδυτών του διαγωνισμού του ΟΛΠ καθώς πλέον και μετά την τηλεφωνική επαφή των πρωθυπουργών Κίνας και Ελλάδας το θέμα των αποκρατικοποιήσεων που αποτελεί και κόκκινη γραμμή για τους θεσμούς προσλαμβάνει ιδιάζουσας σημασίας.

Όπως το TheSeaNation έχει γράψει η ημερομηνία που θα προσδιοριστεί από το ΤΑΙΠΕΔ θα κρίνει τη συνέχεια των γεγονότων αφού θα έχει προηγηθεί το ξεκαθάρισμα της εικόνας περί του μείγματος που θα ακολουθηθεί στην εν λόγω διαγωνιστική διαδικασία, η οποία σημειωτέων μέχρι ώρας δεν έχει αλλάξει.

Μετά τις ενδοκυβερνητικές διαμάχες αλλά και τις τηλεφωνικές και άλλες επαφές σε Κίνα και Ρωσία έχει καταστεί περισσότερο από σαφές ότι το Μαξίμου θα προσδιορίσει επακριβώς το τι και πώς θα γίνει η αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ και συνακόλουθα του ΟΛΘ καθώς και τα δύο λιμάνια αναμένουν τη β' φάση και ουσιαστική της κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών.

Στην ειδησεογραφία του το TheSeaNation έχει δείξει ότι Κίνα και Ρωσία προτίθενται να τοποθετηθούν στρατηγικά σε τομείς της ελληνικής οικονομίας, μέσω επενδύσεων αλλά κλειδί και για τις δύο περιπτώσεις παραμένουν τα δύο λιμάνια.

Εντός ολίγης ώρας ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θ. Δρίτσας ο οποίος έχει ταχθεί κατά των ιδιωτικοποιήσεων δεν αποκλείεται να αναφερθεί εκ νέου στο συγκεκριμένο θέμα.

 

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter