Τετ05012024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Λαύριο: Απαλλοτριώσεις και ανισόπεδες φρενάρουν τον προαστιακό (;)

lavrio

«Πολύπαθο» κινδυνεύει να χαρακτηριστεί πλέον το έργο της επέκτασης του προαστιακού από το αεροδρόμιο προς το λιμάνι του Λαυρίου. Παρά το γεγονός ότι έχουν εκπονηθεί σχέδια και μελέτες επί μελετών αλλά και το έργο έχει εξαγγελθεί μέσα στην περασμένη δεκαπενταετία τουλάχιστον τρείς φορές με συγκεκριμένο μάλιστα ορίζοντα νέα στοιχεία φαίνεται να απειλούν την εν λόγω επέκταση.

Σύμφωνα με πληροφορίες ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ διαφωνούν για το κόστος κατασκευής εστιάζοντας σε θέματα απαλλοτριώσεων αλλά και επιλογών ηλεκτροδότησης αλλά και τρόπου διέλευσης της γραμμής μέσα από κατοικημένες περιοχές.

Το όλο ζήτημα που πλέον χαρακτηρίζεται μείζονος σημασίας για το ρόλο που θα κληθεί να διαδραματίσει το λιμάνι του Λαυρίου προσεχώς ουσιαστικά βρίσκεται στα «χέρια» του αρμόδιου υπουργείου.
Ωστόσο ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ενημερώνοντας την Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής εξήγγειλε την ένταξη του έργου του Προαστιακού στην επόμενη προγραμματική περίοδο, ενώ τόνισε ότι υπό μελέτη βρίσκονται και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, για τις οποίες οι αποφάσεις θα ληφθούν το επόμενο διάστημα. Νέος ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου ορίστηκες το έτος 2020.

Το τμήμα Κορωπί – Λαύριο θα είναι η μεγαλύτερη επέκταση του Προαστιακού μετά την επέκταση προς Κόρινθο και Κιάτο και η απόσταση από την Αθήνα μέχρι το Λαύριο θα καλύπτεται σε 55 λεπτά. Η γραμμή, προβλέπεται να έχει δύο κύριους σιδηροδρομικούς σταθμούς ( Μαρκόπουλο και Λιμάνι Λαυρίου) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου).

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter