Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

"Vessel bunching"

box trader 1

Η Sea-Intelligence αποκάλυψε ότι η συσσώρευση πλοίων αυξήθηκε σημαντικά στα λιμάνια και τους τερματικούς σταθμούς μετά την πανδημία, εν μέρει λόγω της κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας.

Ο όρος "vessel bunching" ορίζεται ως ο αριθμός των δρομολογίων σε μια δεδομένη εβδομάδα που υπερβαίνει τον αριθμό των εβδομαδιαίων δρομολογίων. Για να προσδιορίσει τα μοτίβα, η Sea-Intelligence υπολόγισε τη συσσώρευση σκαφών ως μέσο όρο που παρατηρήθηκε σε μια κυλιόμενη περίοδο 10 εβδομάδων. Σύμφωνα με τα στοιχεία ο βαθμός συσσώρευσης σκαφών ήταν πολύ μέτριος τα οκτώ χρόνια πριν από την πανδημία, αλλά αυξήθηκε δραματικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μέχρι το τέλος του 2023, όλα είχαν σχεδόν επιστρέψει στο φυσιολογικό. Ωστόσο, η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας το 2024 είχε ως αποτέλεσμα μια νέα αύξηση της συσσώρευσης σκαφών, επιστρέφοντας σε επίπεδα που σχεδόν έφθασαν στο υψηλό επίπεδο της πανδημίας. Η Sea-Intelligence σημείωσε ότι η υψηλότερη συσσώρευση πλοίων αυξάνει την πίεση στα λιμάνια και τους τερματικούς σταθμούς.
Ο Alan Murphy, Διευθύνων Σύμβουλος της Sea-Intelligence, δήλωσε: "Ενώ η προσφερόμενη χωρητικότητα μπορεί να είναι η ίδια για δύο εβδομάδες, δηλαδή κανένα σκάφος δεν ταξιδεύει σε μία εβδομάδα ακολουθούμενο από δύο σκάφη που πλέουν την επόμενη εβδομάδα, έχοντας δύο σκάφη να αναχωρούν σε μία εβδομάδα και μηδέν σκάφη τη δεύτερη εβδομάδα έχει ως αποτέλεσμα εξαιρετικά υψηλό φόρτο εργασίας σε μία εβδομάδα και κανένα τη δεύτερη εβδομάδα. Αυτό αυξάνει σαφώς τον κίνδυνο συμφόρησης των λιμένων - και ως κυματισμός, μια παρόμοια κρίση στη χρήση της χωρητικότητας φορτηγών, σιδηροδρόμων και φορτηγίδων. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η πίεση στα λιμάνια πρόκειται να μετριαστεί".
Τον Σεπτέμβριο, ο όμιλος Russel ανέφερε ότι η οικονομική απώλεια που προκλήθηκε από τη διακοπή σε δύο από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές οδούς του κόσμου, την Ερυθρά Θάλασσα και τη Διώρυγα του Παναμά, εκτιμάται σε 1,25 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter