Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

«Πονοκέφαλος» με τα κενά εμπορευματοκιβώτια

0Containers stacked

Τα κενά εμπορευματοκιβώτια, οι επιστροφές τους, οι εναποθέσεις σε κομβικά λιμάνια και το κόστος εύρεσης και ναύλωσής φαίνεται ότι αποτελούν την αιτία πρόκληση νέου πονοκεφάλου στην εφοδιαστική.

Σε ανάλυσή της η Sea-Intelligence ανέφερε ανισορροπίες και χρήση back-haul από την περίοδο του COVID και εντεύθεν. Ο Alan Murphy, Διευθύνων Σύμβουλος της Sea-Intelligence, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «εάν λάβουμε επίσης υπόψη την απόσταση που διανύουν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μετρούμενη ως TEU * Miles, βλέπουμε τη χρήση backhaul να μειώνεται κάτω από το 40% για τρεις συνεχόμενους μήνες, με ιστορικό χαμηλό αριθμό 36,6% τον Αύγουστο του 2024. Με βάση τα στοιχεία αυτό σημαίνει ότι είτε οι μεταφορές head-haul θα πρέπει όλο και περισσότερο να «πληρώνουν» περισσότερα για την επανατοποθέτηση κενών εμπορευματοκιβωτίων, καθώς υπάρχουν λιγότερα εμπορευματοκιβώτια back-haul «που πληρώνουν με τον δικό τους τρόπο», είτε οι φορτωτές back-haul θα πρέπει να πληρώσουν υψηλότερα ναύλα, καθώς υπάρχουν λιγότερα εμπορευματοκιβώτια back-haul ως μερίδιο του χώρου των πλοίων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter