Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Μετατοπίσεις για καλούς ναύλους

box trader 1

Xeneta και Linerlytica έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου στους forwarders για το ενδεχόμενο να αυξηθούν οι ναύλοι στις δευτερεύουσες γραμμές καθώς οι εταιρείες τακτικών γραμμών που κυνηγούν τις υψηλές αποδόσεις στις μεγάλες εμπορικές λωρίδες μετατοπίζουν τη χωρητικότητα από αυτές.


Συνολικά, οι παγκόσμιοι όγκοι εμπορευματοκιβωτίων ξεπέρασαν το ρεκόρ του 2021 κατά 150.000 TEU, φθάνοντας τα 74 εκατομμύρια TEU τους πρώτους πέντε μήνες του τρέχοντος έτους, καθώς οι κινεζικές εξαγωγές αυξήθηκαν και οι φορτωτές φορτώθηκαν τις παραγγελίες τους.
Τα στοιχεία της Xeneta, που προέρχονται από τις στατιστικές εμπορίου εμπορευματοκιβωτίων, δείχνουν επίσης αύξηση 5,2 εκατομμυρίων TEU σε σύγκριση με τους όγκους που παρατηρήθηκαν από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο του 2023, με τους όγκους του φετινού Μαΐου να ξεπερνούν μόνο τα 15,9 εκατομμύρια TEU.
Αυτή η αύξηση της ζήτησης ενθάρρυνε τις ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών να μετατοπίσουν τη χωρητικότητα από λιγότερο προσοδοφόρες γραμμές σε γραμμές υψηλής απόδοσης, αλλά τα αυξημένα τονομίλια έπαιξαν επίσης ρόλο, με τα πλοία να περιπλέουν τώρα το αφρικανικό ακρωτήριο, αντί να διέρχονται από την πολύ μικρότερη διώρυγα του Σουέζ προς την Ευρώπη.
Το αποτέλεσμα της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα ήταν η απορρόφηση τεράστιων ποσοτήτων μόνιμης χωρητικότητας, αλλά η διαθέσιμη χωρητικότητα, δηλαδή τα εβδομαδιαία επίπεδα χωρητικότητας, μειώθηκε, προκαλώντας συμφόρηση, επιβραδύνοντας τον ελλιμενισμό των πλοίων και, τελικά, μειώνοντας περαιτέρω τη χωρητικότητα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter