Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

«Ανατίναξαν» οι Χούθι τους προγραμματισμούς των carriers

box trader 1

Ο δείκτης «αξιοπιστίας» που αποτυπώνει το κατά πόσον τα χρονοδιαγράμματα κατάπλου απόπλου των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τηρείται στα λιμάνια που περιλαμβάνονται στις "λούπες" μάλλον έχει υποστεί «πλήγμα» εξ αιτίας της κατάστασης στην Ερυθρά Θάλασσα.

Από τότε που ξέσπασε η κρίση στα τέλη του περασμένου έτους, η οποία εξέτρεψε βίαια τους carriers από τη διαδρομή Ασίας-Ευρώπης που βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό από την διέλευση του Σουέζ οι ναυτιλιακές εταιρείες αντιμετώπισαν προβλήματα προγραμματισμού, με αποτέλεσμα τα πλοία να φτάνουν στους προορισμούς τους απρόβλεπτα...Οι ανακατευθύνσεις πρόσθεσαν έως και δύο εβδομάδες επιπλέον στις γραμμές Ασίας Βόρειας Ευρώπης αυξάνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα για τις εταιρίες που διαχειρίζονται πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται δημοσίευμα των Financial Times οι ναυτιλιακές εταιρίες διαγκωνίζονται για να διατηρήσουν τα χρονοδιαγράμματά τους με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα ελλιμενισμού σε ορισμένα λιμάνια αλλά και υπερβολικού φόρτου λόγω αυξημένων όγκων στα κομβικά λιμάνια της Μεσογείου αλλά και της Ασίας. Η διαδρομή των 102 ημερών γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας απαιτεί την ανάπτυξη 16 σκαφών για τη διατήρηση μιας εβδομαδιαίας υπηρεσίας από αυτό που συνήθως θα εκτελούνταν από 12 αλλά και αυξημένες ταχύτητες με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατανάλωση καυσίμων αλλά και την παραγωγή ρύπων γεγονός που η Sea-Intelligence, προέβλεψε ότι οι εκπομπές CO2 των ναυτιλιακών εταιρειών θα αυξηθούν ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter