Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Γρηγορότερα και από την πανδημία…

box trader 1

Η ταχύτητα ανόδου των ναύλων στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων από το ξέσπασμα της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα σε σύγκριση με την ταχύτητα ανόδου την περίοδο της πανδημίας έχει βρεθεί στο μικροσκόπιο των αναλυτών.

Σύμφωνα με την Xeneta, κόστος αποστολής σε βασικές συναλλαγές από την Άπω Ανατολή στην Ευρώπη αυξήθηκε περισσότερο από 200% τις πρώτες 52 ημέρες της κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας. Αυτό ξεπερνά την αύξηση των ποσοστών που παρατηρήθηκε κατά τις πρώτες 52 ημέρες της πανδημίας. Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα, αν και πιο άμεσος, δεν αναμένεται να είναι τόσο παρατεταμένος όσο η πανδημία - και οι φορτωτές γίνονται όλο και πιο ανυπόμονοι και καχύποπτοι απέναντι στους carriers που επιδιώκουν να διατηρήσουν τους ναύλους αυξημένους για όσο το δυνατόν περισσότερο. Ο Peter Sand, επικεφαλής αναλυτής της Xeneta, σχολίασε: «Όλοι κατηγορούν τους πάντες αυτή τη στιγμή, κάτι που είναι φυσιολογικό σε καταστάσεις όπου υπάρχει τόσο μεγάλη αβεβαιότητα στην αγορά» σημειώνοντας ότι υπάρχουν δύο οπτικές γωνίες προσέγγισης του θέματος αυτή των φορτωτών και αυτή των carriers. Σύμφωνα με εκτιμήσεις ο τρέχον μήνας θα είναι ενδεικτικός για το εύρος της κρίσης μετά το πέρας της εορταστικής π[περιόδου της κινεζικής πρωτοχρονιάς.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter