Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

«Ναυμαχούν» liners και forwarders για επικείμενες αυξήσεις στα «κουτιά»

0Containers stacked

«Τις ήρξατο χειρών αδίκων...». Μια ιδιότυπη «ναυμαχία» στον τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων είναι σε εξέλιξη με φόντο τα συμβαίνοντα στην Ερυθρά, τον διάπλου της Αφρικής και γενικότερα τη στάση που θα κρατήσουν οι μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από το νέο έτος. Οι αυξημένες χρεώσεις της περιόδου αιχμής, αυξημένες χρεώσεις καυσίμων και επίναυλων ασφαλείας που έχουν δημιουργηθεί λόγω της ναυτιλιακής κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας εικάζεται ότι θα διατηρηθούν με τους forwarders να εκφράζουν φόβους ότι το νέο έτος θα φέρει νέες αυξήσεις στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σε συνάρτηση με μία σειρά άλλων παραγόντων που σχετίζονται με τις ταχύτητες των πλοίων, τις προσεγγίσεις, αλλά και τις ρότες που θα επιλεγούν. Παρά το γεγονός ότι οι liners αναπτύσσουν μια σειρά τακτικών για να περιορίσουν τη χωρητικότητα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης επιπλέον προσεγγίσεων σε λιμάνια, αργής ταχύτητας, κενών δρομολογίων και χρήσης του Ακρωτηρίου για την επέκταση των ταξιδιών, η χωρητικότητα παραμένει αυξημένη ενώ η ζήτηση εξακολουθεί να είναι "επίπεδη".
Ωστόσο οι εκτιμήσεις για τις αυξήσεις που επίκεινται διαφέρουν ως προς τα ύψη και μέσο όρο τον Ιανουάριο θα είναι 5.200 δολάρια / FEU και 4.000 δολάρια για 20 πόδια με αναμονή τα 12-15.000 δολάρια / FEU μετά το κινεζικό νέο έτος στα τέλη Ιανουαρίου. Αν ισχύσουν αυτά τα σενάρια είναι σίγουρο ότι και πάλι ο τελικός καταναλωτής θα κληθεί να «βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη» καθώς δεν διαφαίνεται σύντομα η αποκλιμάκωση της κρίσης στην Ερυθρά τουλάχιστον για το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter