Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Τι έχασαν και τι κέρδισαν οι «συμμαχίες»

0koyti

Η Sea-Intelligence εξέτασε την εξέλιξη των μεριδίων αγοράς χωρητικότητας μεταξύ των τριών συμμαχιών ναυτιλιακών εταιριών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στις γραμμές Transpacific και Asia-Europe.


Στη δυτική ακτή Ασίας-Βόρειας Αμερικής, οι συμμαχίες έχασαν συλλογικά μερίδια αγοράς δυναμικότητας, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν αναπτύχθηκε σε μεγάλο βαθμό η χωρητικότητα εκτός των δομών συμμαχίας αναφέρει έκθεση της Sea-Intelligence.
Σύμφωνα με τα στοιχεία η Ocean Alliance ανέκτησε το μερίδιό της το 2023, αλλά η 2M δεν το έκανε και βρίσκεται επί του παρόντος χαμηλότερα από ό, τι πριν από την πανδημία. Στην ανατολική ακτή Ασίας-Βόρειας Αμερικής, η 2M έχασε μεγάλο μέρος του κέρδους πριν από την πανδημία, ενώ τόσο η Ocean Alliance όσο και η THE Alliance έχασαν επίσης μερίδιο αγοράς χωρητικότητας σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από την πανδημία.
Στην Ασία-Μεσόγειο, η THE Alliance κέρδισε λίγο μερίδιο κατά τη διάρκεια της πανδημίας και σε συνδυασμό με την παρακμή της Ocean Alliance, οι δύο συμμαχίες είναι ουσιαστικά ομοιόμορφα τοποθετημένες πίσω από την 2M.
Ωστόσο σύμφωνα με τον Alan Murphy, της Sea-Intelligence η πιο σημαντική αλλαγή, ωστόσο, παρατηρείται στην Ασία-Βόρεια Ευρώπη καθώς η THE Alliance έχει διατηρήσει μια σχετικά σταθερή παρουσία στην εμπορική λωρίδα. Η 2M, ωστόσο, έχει δει μια συνεχή μείωση, η οποία έχει αναληφθεί από την Ocean Alliance. Πρόκειται για μια εξέλιξη που λαμβάνει χώρα ουσιαστικά καθ' όλη τη διάρκεια της περιόδου και επομένως δεν συνδέεται με την έναρξη διάλυσης της 2Μ. Ουσιαστικά, η CMA CGM, Η COSCO και η Evergreen, έχουν σαφώς κερδίσει θέση στη Βόρεια Ευρώπη, με σχετικό κόστος της Maersk και της MSC καταλήγει ο Murphy.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter