Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Ετοιμάζονται για τη φουρτούνα…

0koyti

Η οικονομική επιβράδυνση, η διαφαινόμενη ύφεση, οι πληθωριστικές πιέσεις αλλά και η ασάφεια του ενεργειακού αποτελούν τα στοιχεία της φουρτούνας που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι liners κατά το τρέχον έτος. Η ναυτιλιακή αγορά εμπορευματοκιβωτίων αισθάνεται ήδη τις πιέσεις της πλεονάζουσας χωρητικότητας που πιέζουν προς τα κάτω τις τιμές spot, οι οποίες κλείνουν τους μέσους όρους της πενταετίας 2015-19, σύμφωνα με τον Drewry. Επιπλέον, τα τελευταία δύο χρόνια χαρακτηρίστηκαν από μια φρενίτιδα παραγγελιών που μέχρι σήμερα έχει δει περίπου 6,7+ εκατομμύρια teu. Την διετία που πέρασε όλες οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αποκόμισαν αστρονομικά κέρδη αλλά όπως φαίνεται τώρα η αγορά οδεύει σε μία εξομάλυνση το χρονικό εύρος της οποίας είναι προς το παρόν άγνωστο. Οι εικασίες και τα σενάρια για απόσυρση δυναμικού, μικρότερων μονάδων ή και διάλυσης γερασμένων μονάδων που μέχρι σήμερα χρησιμοποιήθηκαν για να καλύψουν την ζήτηση «δίνουν και παίρνουν» με τα βλέμματα των αναλυτών να είναι στραμμένα στην Κίνα.

Αναδιατάξεις ηγετικών ομάδων

Στο μεταξύ τον χορό των αναδιατάξεων στις ηγετικές ομάδες άνοιξε η MAERSK με τον Vincent Clerc στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου μετά την αποχώρηση του προκατόχου του Soren Skou. Σύμφωνα με τα στοιχεία από την 1η Φεβρουαρίου νέα ηγετική ομάδα υπό τον Clerc θα αναλάβει την «διέλευση» της εταιρίας μέσα από την δύσκολη περίοδο που προμηνύεται ενώ ενδιαφέρον θα παρουσιάσουν οι επιλογές τακτικής που θα ακολουθήσει σε παγκόσμια κλίμακα η MAERSK

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter