Τετ12182024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

«Ενοχλούν» οι επεκτάσεις στην εφοδιαστική

0koyti

Η πρώτη επίσημη καταγραφή αντιδράσεων από «κρίκο» της εφοδιαστικής για την επέκταση των δραστηριοτήτων των ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων έγινε στην Βρετανία.

Freight forwarders έχουν αρχίσει να μην «βλέπουν με καλό μάτι» τις επεκτατικές κινήσεις. Μάλιστα σε επιστολή της η British International Freight Association προς την ηγεσία του αρμόδιου για θέματα ναυτιλίας υπουργείου διεμήνυσε ότι η εμπορική ισχύς των εταιριών αυξάνεται με αποτέλεσμα να μειώνονται οι επιλογές της αγοράς και να στρεβλώνεται ο ανταγωνισμός
«Τα μέλη της BIFA αποδέχονται πλήρως ότι μια οικονομία ελεύθερης αγοράς είναι ανοικτή σε όλους, αλλά ανησυχούν όλο και περισσότερο ότι οι δραστηριότητες των ναυτιλιακών γραμμών εμπορευματοκιβωτίων και οι εξαιρέσεις από τη νομοθεσία από την οποία επωφελούνται στρεβλώνουν τη λειτουργία της εν λόγω αγοράς προς όφελος των ναυτιλιακών γραμμών, ενώ επηρεάζουν αρνητικά και άδικα τους πελάτες τους, ιδίως τους μεταφορείς και τις επιχειρήσεις ΜΜΕ» ανέφερε στην εν λόγω επιστολή ο ο γενικός διευθυντής της Βρετανικής Διεθνούς Ένωσης Εμπορευματικών Μεταφορών Ρόμπερτ Κιν
Η καταγγελία της BIFA λαμβάνει χώρα εν μέσω ευρύτερης κριτικής προς τον τομέα από τη Διεθνή Ομοσπονδία Ενώσεων Μεταφορέων (Fiata), η οποία ισχυρίζεται ότι η μετακίνηση των γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον χώρο εφοδιαστικής που καταλαμβάνουν οι μεταφορείς αποτελεί ένδειξη κυριαρχίας στην αγορά, η οποία τελικά θα επηρεάσει τους αποστολείς και τον τελικό καταναλωτή, και θα "θέσει σε σημαντικά μειονεκτική θέση" τη βιομηχανία αποστολής εμπορευμάτων.
Η Fiata ανέφερε ότι έχουν ήδη λάβει χώρα δραματικές αλλαγές στον αριθμό μεταφορέων που παρέχουν υπηρεσίες μετά από σειρά συγχωνεύσεων και εξαγορών τις τελευταίες δύο δεκαετίες.
Αλλά το χειρότερο ήταν η κάθετη ολοκλήρωση των υπηρεσιών μέσω της απόκτησης δραστηριοτήτων διαχείρισης τερματικών σταθμών και εταιρειών αποστολής εμπορευμάτων.
Η Fiata υποστηρίζει επίσης ότι το αυξημένο κόστος της επιχειρηματικής δραστηριότητας με τους μεταφορείς είχε αποφέρει «αδιανόητα κέρδη» σε όσους κατέχουν δεσπόζουσα θέση στην αγορά, εις βάρος των φορτωτών, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις είναι σημαντικοί εργοδότες και οικονομικοί συνεισφέροντες σε πολλές χώρες σημειώνοντας ότι οι ρυθμιστικές αρχές καθυστέρησαν να αναλάβουν δράση σχετικά με τις αντιανταγωνιστικές πτυχές αυτών των συγχωνεύσεων ή συμμαχιών ή τον αντίκτυπο στις τιμές καταναλωτή.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter