Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Drewry: Τέλος του 2022 και… βλέπουμε

0drewry

Δεν «βλέπει» εξομάλυνση στην παγκόσμια εφοδιαστική πριν τα τέλη του 2022 ο Drewry. Πρόκειται για εκτίμηση που προκαλεί «σοκ» καθώς οι τιμές διαμετακόμισης διατηρούν την ανιούσα γεγονός που έχει προκαλέσει έκδηλη αγωνία στους φορείς της μεταποίησης για το κόστος των πρώτων υλών και την διαμόρφωση της τελικής τιμής καταναλωτή. Η νέα πρόβλεψη έρχεται σε χρονική συγκυρία όπου οι τιμές της ενέργειας «σκαρφαλώνουν» προοιωνίζοντας την «τέλεια καταιγίδα». Ο γνωστός για τις αναλύσεις του οίκος, αναμένει τώρα ότι ο χειρισμός των παγκόσμιων λιμένων θα αυξηθεί κατά 8,2% για το 2021 ή 7,2% σε σχέση με την προ πανδημίας περίοδο του 2019 ενώ εικάζει ότι αύξηση του στόλου θα μείνει πίσω από την αύξηση της ζήτησης το 2021 και το 2022. Ωστόσο, το 2023 εκτιμά ότι πρόκειται να το αλλάξει αυτό καθώς θα αρχίσουν να προστίθενται τα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που παραγγέλθηκαν την περίοδο πρό της κρίσης όπου καταγράφηκε φρενίτιδα παραγγελιών.
Το EBIT ρεκόρ των ναυτιλιακών εταιριών του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, όπως εκτιμά η Drewry, ξεπέρασε τα 39,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2ο τρίμηνο του 2021, καταγράφοντας σχεδόν εννεαπλάσια αύξηση σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2020. Αυτό καταδεικνύει τον μικρό αντίκτυπο που είχε το αυξημένο κόστος εισροών, όπως οι τιμές ναύλωσης και οι τιμές των καυσίμων.
Πρόσφατη αναφορά του Drewry είχε κάνει λόγο ότι η αύξηση της ζήτησης φορτίου μετά την πανδημία θα οδηγήσει σε αύξηση της χωρητικότητας των τερματικών σταθμών. Ωστόσο, αυτή η αυξημένη παραγωγική ικανότητα ενδέχεται να μην είναι αρκετή για την κάλυψη αυτών των προβλεπόμενων επιπέδων ζήτησης γεγονός στο οποίο εδράζει την «αύξηση» του ορίζοντα βελτίωσης στην εφοδιαστική.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter