Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

«Ταρακουνάει» την εφοδιαστική η Ασία…

0Containers stacked

Δεν έχουν τελειώσει τα προβλήματα της εφοδιαστικής στην Ασία με την επανενεργοποίηση του terminal στο Ningbo-Zhoushan προειδοποιεί η MAERSK που το τελευταίο διάστημα έχει εστιάσει στα λιμάνια της Ασίας. Τα μεγάλα λιμάνια σε Κίνα και Βιετνάμ εξακολουθούν να είναι ευάλωτα στην πανδημία. Η ζήτηση μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παραμένει ισχυρή εν όψει του τέταρτου τριμήνου. Ωστόσο, η συνεχιζόμενη έξαρση του COVID-19 συνεχίζει να παρουσιάζει προκλήσεις σε ολόκληρη την Ασία-Ειρηνικό, με το Βιετνάμ να παρατείνει το lockdown στην περιοχή παραγωγής του γύρω από την πόλη Ho Chi Minh μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου, τη Νέα Ζηλανδία να επιβάλλει εθνικό lockdown και την Κίνα να αναστέλλει λειτουργίες στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Σαγκάης. Μια έρευνα της Σαϊγκόν Νιούπορτ έδειξε ότι το 66,5% των κατασκευαστών γύρω από την πόλη Χο Τσι Μινχ έχουν σταματήσει την παραγωγή. Ορισμένα εργοστάσια ενδέχεται να αρχίσουν να ανοίγουν εκ νέου προς τα τέλη Αυγούστου, ενώ εκείνα που έχουν παραμείνει ανοιχτά έχουν μειώσει την παραγωγική ικανότητα στο 50-70%.
Η Νέα Ζηλανδία επέβαλε εθνικό lockdown στο Alert Leve 4 από τις 17 Αυγούστου έως τις 11.59 μ.μ. αύριο 27 Αυγούστου, με το Όκλαντ να επεκτείνεται κατ' εξαίρεση μέχρι τις 11.59 μ.μ. στις 31 Αυγούστου. Οι μετακινήσεις φορτίων εισαγωγής επιτρέπονται βάσει αυστηρών προτύπων κοινωνικής αποστασιοποίησης και υγείας και ασφάλειας, ενώ η παραγωγή και η συσκευασία μη βασικών εξαγωγικών προϊόντων περιορίζονται και επηρεάζουν τις κινήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας. Στην Αυστραλία, λόγω των αυξημένων κρουσμάτων COVID, το lockdown στη Νέα Νότια Ουαλία παρατάθηκε μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου και το lockdown της Βικτόρια παρατάθηκε μέχρι τις 11.59 μ.μ. στις 2 Σεπτεμβρίου. Οι δραστηριότητες βασικών υπηρεσιών, μεταφορών και εφοδιαστικής λειτουργούν κανονικά με ενισχυμένα πρότυπα υγείας και ασφάλειας.
Η άνευ προηγουμένου αναστάτωση που προκλήθηκε από την πανδημία σε συνδυασμό με την αύξηση της ζήτησης επηρεάζει την αξιοπιστία των χρονοδιαγραμμάτων σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο από ό,τι ανέμενε η εταιρία. Όσον αφορά στο ισοζύγιο προσφοράς- ζήτησης η εταιρία σημειώνει πως η αύξηση της ζήτησης εμπορευματοκιβωτίων συνέχισε να προηγείται της αύξησης της προσφοράς το 2ο τρίμηνο του 2021. Ο συνδυασμός ισχυρής κατανάλωσης αμερικανικών αγαθών, υψηλότερης χωρητικότητας και επαναλειτουργίας των εμπορικών δραστηριοτήτων στην Ευρώπη αναμένεται να οδηγήσει σε μέση ετήσια αύξηση της ζήτησης εμπορευματοκιβωτίων σε περίπου 2%-4% για το δεύτερο εξάμηνο του 2021 εκτιμά η MAERSK. Η έλλειψη κενών εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για ολόκληρο τον κλάδο σε ολόκληρη την Ασία. Η ισχυρή ζήτηση, τα σημεία συμφόρησης της παραγωγής και τα lockdowns έχουν οδηγήσει σε συμφόρηση σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού. Ο εφοδιασμός με εξοπλισμό είναι ανισόρροπος σε όλη την Ασία.
Η ραγδαία αύξηση της ζήτησης σε συνδυασμό με τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού λόγω της θερινής περιόδου διακοπών και των περιορισμών covid έχουν οδηγήσει σε συμφόρηση των λιμένων στη Βόρεια Ευρώπη. Οι αυξημένες καθυστερήσεις στους ευρωπαϊκούς λιμένες σε συνδυασμό με τις βραδύτερες αντίστοιχες συνδέσεις φορτηγών και σιδηροδρομικών υπηρεσιών θα καθυστερήσουν την επιστροφή των πλοίων στην Ασία, καθυστερώντας περαιτέρω τις εισαγωγές και την προμήθεια κενών εμπορευματοκιβωτίων.
Η εταιρία τέλος εφιστά την προσοχή στους φορτωτές καθώς ήδη η περίοδος φόρτωσης εποχικών προϊόντων ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων έχει αρχίσει για το ενδεχόμενο να αντιμετωπίσουν καθυστερήσεις

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter