Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Είναι το σωστό «κουτί»;

0χαλασμένο μεταφορικό κιβώτιο

Θέματα ασφαλείας που σχετίζονται με την δομική αρτιότητα ενός εκάστου εκ των εμπορευματοκιβωτίων στα οποία φορτώνονται χημικά, εύφλεκτες ύλες και άλλα επικίνδυνα φορτία βρίσκονται εκ νέου υπό συζήτηση. Αιτία για τον νέο κύκλο των συζητήσεων το πρόσφατο περιστατικό με την έκρηξη και την εν συνεχεία φωτιά σε εμπορευματοκιβώτιο σε πλοίο στο λιμάνι του Ντουμπάϊ αλλά και η υπόθεση του X-Press Pearl το οποίο βυθίστηκε μετά από πυρκαγιά που προκλήθηκε από διαρροή νιτρικού οξέος. Το τελευταίο περιστατικό που επηρεάζει τη ναυτιλιακή βιομηχανία και ιδιαίτερα τον τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων εγείρει περισσότερα ερωτήματα σχετικά με τις διαδικασίες ασφάλειας και αποθήκευσης.
Σε μια περίοδο ανισορροπίας εφοδιασμού εμπορευματοκιβωτίων που οδηγεί σε ελλείψεις, τεχνικοί αναλυτές έχουν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου προειδοποιώντας να μην γίνονται παρεμβάσεις που αφορούν στην δομική ακεραιότητα και την στεγανότητα για την αποφυγή διαρροών που μπορεί να καταστούν επικίνδυνες όπως συνέβη στην περίπτωση του X-Press Pearl . Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι οι ευθύνες των φορέων εκμετάλλευσης εμπορευματοκιβωτίων που παρέχουν κενά κουτιά και εκείνων που τα γεμίζουν με φορτίο δεν πρέπει να λησμονούνται σε μια περίοδο κατά την οποία ο εξοπλισμός αυτός είναι ελλιπής και οι πειρασμοί να παραιτηθούν από τα μέτρα ασφάλειας και προστασίας είναι ισχυροί. Να σημειωθεί ότι το Cargo Integrity Group έχει επινοήσει ένα σαφή κατάλογο ελέγχου διαδικασίας για τα εμπορευματοκιβώτια φορτίων για την ασφαλή συσκευασία και την αποφυγή ατυχημάτων με βάση τον κώδικα CTU.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter