Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Ψάχνουν τον… «αδύναμο κρίκο»

0Containers stacked

Ψάχνουν τον «αδύναμο κρίκο» αναλυτές της εφοδιαστικής που παρακολουθούν με «αγωνία» τις εξελίξεις που έχει δρομολογήσει το λιμάνι Yantian της Σενζέν που κτυπήθηκε από νέο κύμα της πανδημίας.

Με την κίνηση να έχει μεταφερθεί σταδιακά σε παραπλήσια λιμάνια και τις ναυτιλιακές εταιρίες να ανακοινώνουν τροποποιήσεις προσεγγίσεων σε λούπες το ερώτημα που κυριαρχεί αφορά στο πότε και που θα υπάρξει αρρυθμία στην εφοδιαστική που ενδεχομένως επηρεάσει σε παγκόσμια κλίμακα τις ροές των εμπορευματοκιβωτίων. Η υπόθεση έρχεται σε χρονική συγκυρία όπου η κίνηση σύμφωνα με την Κινεζική Ένωση Λιμένων εμφανίζει αύξηση της τάξης του 4% με το λιμάνι Yantian της Σενζέν να καταγράφει αύξηση κατά 50% δεδομένου ότι αποτελεί βασική εξαγωγική πύλη στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ της Κίνας η εξαγωγές της οποίας έχουν υπεραυξηθεί. Η υπερσυγκέντρωση όγκων εμπορευματοκιβωτίων σε λιμάνια της Κίνας ήδη έχει δημιουργήσει προβλήματα σε αμερικανικά λιμάνια και είναι προς ώρας άγνωστο αν αυτοί οι όγκοι θα μετακινηθούν σε λελογισμένους χρόνους ή με σοβαρές καθυστερήσεις. Πράγμα που αν συμβεί θα επηρεάσει όλο το μήκος της εφοδιαστικής. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκφράζονται φόβοι για την δημιουργία μίας ελαφρότερης μεν αλλά εξ ίσου σοβαρής κατάστασης ανάλογης με εκείνη που κτύπησε τα λιμάνια στο πρώτο κύμα της πανδημίας όπου υπήρξε απορρύθμιση λόγω της έλλειψης προσωπικού αλλά και της αδυναμίας της εφοδιαστικής να διαχειριστεί διαφορετικά- εναλλακτικά την κρίση. Εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών υπενθύμισαν ότι η Κίνα «τρέχει παράλληλα» πλέον και το σιδηροδρομικό δρόμο του μεταξιού καθώς ο εν λόγω τύπος της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων απαιτεί λιγότερη ανθρώπινη παρέμβαση εν αντιθέσει με τα λιμάνια.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter