Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Με το απροσδόκητο να γίνεται ο κανόνας…

0Μαερσκ

Πέρασε στα ψηλά της ειδησεογραφίας η νέα προσάραξη της Παρασκευής στην διώρυγα του Σουέζ την περασμένη εβδομάδα. Όχι όμως και από την προσοχή αναλυτών της εφοδιαστικής. Που πλέον υποστηρίζουν ότι η κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί από την πανδημία αλλά και τα δύο ατυχήματα στη διώρυγα καθιστούν επιβεβλημένη την επίσπευση της ψηφιοποίησης της εφοδιαστικής αλλά και της επένδυσης σε ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Με το απροσδόκητο να γίνεται ο κανόνας η θωράκιση των λιμένων και της εφοδιαστικής απαιτεί αναλύσεις δεδομένων για την υποστήριξη εναλλακτικών λύσεων που θα ικανοποιούν τις προσδοκίες των πελατών. Το κατά πόσον είναι εφικτό είναι προς συζήτηση δεδομένου ότι έχει αναπτυχθεί ένας σημαντικός αριθμός πλατφορμών από τις ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, από τα λιμάνια ενώ δεν πρέπει να διαλάθει της προσοχής ότι υπάρχουν και οι εμπορικές πλατφόρμες μέσα από τις οποίες γίνονται αγοραπωλησίες αγαθών σε όλο τον κόσμο, για όλο τον κόσμο καθώς παραγγελιοδόχοι και πελάτες είναι διάσπαρτοι ανά την υδρόγειο. Το γεγονός αυτό εν πολλοίς προσδιορίζει και ένα αξιόλογο όγκο μεταφερόμενων αγαθών που με την σειρά του επηρεάζει την εφοδιαστική και το d2d. Υπενθυμίζεται ότι οι Κινεζικές αρχές έδωσαν εντολή στα λιμάνια να ομογενοποιήσουν τα ψηφιακά τους συστήματα ώστε αφ ενός να είναι καλύτερη η διαχείριση των στοιχείων (data) και αφ ετέρου να είναι ελαχιστότατος ο χρόνος της ανάλυσης των δεδομένων αυτών σε περίπτωση «κατάρρευσης» όπως συνέβη εξ αιτίας των πρώτων κυμάτων της πανδημίας αλλά και της περίπτωσης του πρώτου ατυχήματος στην διώρυγα που απορρύθμισε την εφοδιαστική ευτυχώς για λιγότερο χρονικό διάστημα των αρχικών προβλέψεων.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter