Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Πρακτική μηδενικής διατήρησης αποθεμάτων; - Last year…

0MAERSK Κουτιά τραίνο

«Θεαματικές» αλλαγές στην φιλοσοφία της εφοδιαστικής επέρχονται σταδιακά εξ αιτίας της πανδημίας η οποία και αμφισβήτησε «ανοικτά» τη βιωσιμότητα των συστημάτων μεταφορών που εξαρτώνται από μια αξιόπιστη και τακτική αλυσίδα εφοδιασμού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία η πρακτική της μηδενικής διατήρησης αποθεμάτων βρίσκεται υπό αναθεώρηση με την τελευταία «σφραγίδα» να μπαίνει με το περιστατικό της διώρυγας του Σουέζ. Πολλοί μεγάλοι όμιλοι παραγωγής εξαρτημάτων με κατεύθυνση τον μεταποιητικό τομέα «σπεύδουν» να αξιοποιήσουν τα εμπορευματικά κέντρα και τα in land ports για την ανάπτυξη αποθηκευτικών χώρων «ασφαλείας» ώστε σε περίπτωση που διαρραγεί κάποιος κρίκος της εφοδιαστικής να είναι ευκολότερη η παροχή υλικών στο «τελευταίο μίλι». Ήδη κατασκευαστές και φορτωτές εξετάζουν όλο και περισσότερο τη μετεγκατάσταση των εργοστασίων τους και την περιφερειοποίηση των ροών παραγωγής ως μέρος του μετριασμού του κινδύνου. Στη Ναυτική Εβδομάδα της Σιγκαπούρης κατά τις συζητήσεις που έγιναν για την εφοδιαστική καταγράφηκαν οι επικρατούσες τάσεις και ιδιαίτερα εκείνες που σχετίζονται με τις σιδηροδρομικές μεταφορές, την σιδηροδρομική διασύνδεση λιμένων, την γραμμή Ασίας Ευρώπης, αλλά και για τους νέους σιδηροδρομικούς άξονες που θα δημιουργηθούν λίαν προσεχώς, όπως ο «κάθετος» σιδηροδρομικό άξονας που θα αναπτυχθεί επι Αιγυπτιακού εδάφους. Ο εν λόγω άξονας αξίζει να σημειωθεί ήρθε στο προσκήνιο με το «φρακάρισμα» του Σουέζ καθώς είναι γνωστό για τους επαΐοντες των συνδυασμένων μεταφορών ότι πολλά μοναδοποιημένα φορτία θα μπορούσαν να διέρχονται παραλλήλως της διώρυγας με κατεύθυνση στα μεσογειακά λιμάνια της χώρας με αναμεταφόρτωση εκ νέου σε πλοία short sea. Σε αυτό τον καμβά δεν διέλαθε της προσοχής των αναλυτών ότι μεγάλες εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων έχουν στρέψει εκ νέου την προσοχή τους σε πλοία μεσαίων και μικρών μεταφορικών ικανοτήτων σε TEU’s στην λογική ότι «το μικρό είναι πιο ευκίνητο και ευπροσάρμοστο» στις διακυμάνσεις των εμπορευματικών ροών. Μάλιστα «πίσω» από την θεώρηση αυτή διαφαίνεται και η τάση του συνδυασμού πλοίου τραίνου με το τελευταίο να «παίρνει το αίμα του πίσω» μετά από μία εικοσαετία αμφισβήτησης των δυνατοτήτων του. Οι οποίες έλαμψαν με τον σιδηροδρομικό δρόμο του μεταξιού. Τίποτα δεν είναι , δεν μπορεί να θεωρηθεί τυχαίο καθώς η που έχει «βουτήξει στα βαθιά της εφοδιαστικής» πρωτοστατεί και στη διαμόρφωση σιδηροδρομικών εμπορευματικών ροών. Τα block train με κόμβο διαχείρισης και διανομής επι ευρωπαϊκού εδάφους το Ντούισμπουργκ της Γερμανίας, πάνε και έρχονται στην Κίνα. Λιγότερο μεν φορτίο, λιγότερες μεταφορτώσεις αλλά και λιγότερες ημέρες διαδρομής με λιγότερους κινδύνους, τύπου Σουέζ... Οι εξελίξεις πάντως «τρέχουν σιδηροδρομικώς»...

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter