Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Στα «τάρταρα» η αξιοπιστία- Congestion crisis στα αμερικανικά λιμάνια

0Containers stacked

Δύο webinar ένθεν κακείθεν του Ατλαντικού ήταν αρκετά για να αποκαλύψουν την πραγματική εικόνα του χάους που επέφερε η πανδημία στις εμπορευματικές ροές.

Μιλώντας ο chief executive της CMA CGM Rodolphe Saadé στο Journal of Commerce’s TPM conference αναφέρθηκε στο μέγα θέμα των κενών εμπορευματοκιβωτίων και στις αποφάσεις που έλαβαν οι ναυτιλιακές εταιρίες με τις κενές γραμμές. Για την έλλειψη κενών εμπορευματοκιβωτίων ο κ. Saadé χαρακτήρισε την κατάσταση δύσκολη σημειώνοντας ότι καταγράφεται μία απογοήτευση των πελατών για τα επίπεδα υπηρεσιών τους τελευταίους μήνες. Το «σαφάρι» για την εύρεση κενών εμπορευματοκιβωτίων και οι αυξημένες χρεώσεις δεν είναι το μόνο θέμα καθώς οι καθυστερήσεις στα λιμάνια έχουν προσθέσει στην απογοήτευση των πελατών ρίχνοντας το βαθμό της αξιοπιστίας που την διετία προ της πανδημίας είχε γνωρίσει ιστορικά υψηλά αγγίζοντας σχεδόν το 75-80% ενώ σήμερα έχει κατρακυλήσει μόλις στο 34%. Την ίδια στιγμή σε webinar που έγινε πρόσφατα στις ΗΠΑ για τις επιπτώσεις της πανδημίας στα λιμάνια ζητήθηκε από εκπροσώπους φορέων των μεταφορών αλλά και της μεταποίησης να λάβει άμεσα μέτρα η ομοσπονδιακή κυβέρνηση των ΗΠΑ για να επιλύσει την κρίση συμφόρησης των λιμένων αλλά και να επανεξετάσει το anti-trust πλαίσιο για τις ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων ενώ αξίζει να υπενθυμιστεί ότι επι του συγκεκριμένου ζητήματος του anti-trust πλαισίου είχαν ακουστεί «φωνές» τόσο σε επίπεδο Ε.Ε,. όσο και Κίνας. Στο webinar υπήρξαν αιχμές για το γεγονός ότι ενώ τα λιμάνια των ΗΠΑ και η ευρύτερη αλυσίδα εφοδιασμού αγωνίζονται να αντεπεξέλθουν, οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων είχαν κέρδη ρεκόρ κατά τη διάρκεια του 2020, ακόμη και καθώς τα κενά δρομολόγια αυξήθηκαν και η ζήτηση μειώθηκε στην αρχή της πανδημίας, καθώς επωφελήθηκαν από τους υψηλούς ναύλους και τις χαμηλές τιμές του πετρελαίου. Στην ίδια εκδήλωση καταγράφηκε και η κρίση που «βιώνει» η εφοδιαστική καθώς δέχεται πιέσεις από παραγωγούς και εξαγωγείς από την μία πλευρά και από τις ναυτιλιακές από την άλλη η οποία προσομοιάστηκε ως «η τέλεια καταιγίδα».

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter