Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Χάος με τα «κουτιά» και τα lockdown

0Stacked containers colourful

To congestion στα μεγάλα λιμάνια ανά τον κόσμο «ευθύνεται» για τους χαμηλές ροές κενών εμπορευματοκιβωτίων εκτιμά ο Drewry σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε ένα webinar.

Με βάση τα νεότερα στοιχεία οι αρχικές εκτιμήσεις ότι στο πρώτο τρίμηνο θα υπήρχε σταδιακή εξισορρόπηση στο ισοζύγιο προσφοράς ζήτησης και άρα αποκλιμάκωση των χρεώσεων που έφτασαν σε ιστορικά υψηλά, πλέον αναθεωρούνται δείχνοντας το δεύτερο τρίμηνο. Η βασική αιτία της αναθεώρησης αφορά στα lockdown που επιβάλλονται εκ νέου στην Ευρώπη και όχι μόνο με αποτέλεσμα πολλά έμφορτα εμπορευματοκιβώτια να παραμένουν στους χώρους εναπόθεσης των λιμένων αφού η ζήτηση για τα αγαθά αυτά παραμένει «κλειδωμένη». Η κατάσταση πρόκειται να επιδεινωθεί και πάλι σύντομα καθώς τα lockdown θα εκτοξεύσουν τις e-παραγγελίες και τις e-αγορές από το καταναλωτικό κοινό που αρχίζει να «συνηθίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Δεδομένης της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για μία εκ νέου χαοτική κατάσταση στην εφοδιαστική με το «τελευταίο μίλι» να ξεμένει από εμπορεύματα. Όπως και στις πρώτες εκτιμήσεις για το τι θα μπορούσε να βελτιώσει την προσφορά κενών εμπορευματοκιβωτίων και στις νεότερες η μόνη λύση είναι η παραγωγή νέων εμπορευματοκιβωτίων που σύμφωνα με τον Drewry η οποία αναμένεται να αυξηθεί κατά 40% το 2021.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter