Πεμ12192024

Last updateΤετ, 18 Δεκ 2024 5pm

Αυξάνουν οι όγκοι αλλά…

0koyti

Επιστρέφουν σταδιακά οι όγκοι των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων στα περισσότερα λιμάνια με βάση τα στοιχεία Σεπτεμβρίου που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα αλλά η πανδημία συνεχίζει να απειλεί.

Βασική αιτία της ανάκαμψης η αύξηση των εξαγωγών της Κίνας η οποία φαίνεται πως έχει επανέλθει στα προ κορωναϊού επίπεδα ως προς την βιομηχανική της παραγωγή. Τα αισιόδοξα σενάρια για μείωση των απωλειών το τρέχον έτος μέλλεται να επιβεβαιωθούν αν και σε ευρωπαϊκό επίπεδο τα πράγματα δεν δείχνουν καλά καθώς το δεύτερο κύμα της πανδημίας φαίνεται ότι θα απειλήσει και πάλι τις εμπορευματικές ροές. Βαλένθια και Πειραιάς στον άξονα της Μεσογείου φαίνεται ότι θα καταφέρουν να μειώσου τις απώλειες μέχρι τα τέλη του έτους με το Ισπανικό λιμάνι να καταγράφει για τον Σεπτέμβριο αύξηση της τάξης του 12,2% από έτος σε έτος καθιστώντας την τον πέμπτο καλύτερο μήνα στην ιστορία του λιμανιού και τον Πειραιά να καταγράφει αύξηση της τάξης του 4,5% στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σύμφωνα με τα μηνιαία στοιχεία που δημοσιοποίησε η COSCO Shipping Ports. Αξίζει να σημειωθεί ότι το διάστημα Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου έχει οδηγήσει σε μείωση του όγκου σε μερικά από τα μεγαλύτερα λιμάνια παγκοσμίως, με την κίνηση να υπολείπεται κατά πολύ σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019 γεγονός που αποτυπώνει τη συνεχιζόμενη αδυναμία της κατανάλωσης. Το ενδεχόμενο το δεύτερο κύμα της πανδημίας να επηρεάσει με lockdown τις αγορές εν όψει μάλιστα και των εορτών στα τέλη του έτους προκαλεί ενδιαφέρον για το πώς θα επιδράσει το βαρύ κλίμα που επικρατεί λόγω της πανδημίας στις εποχικές καταναλωτικές συνήθειες και άρα στις κινήσεις που θα γίνουν στα λιμάνια κυρίως στους εισερχόμενους όγκους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter