Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Σιδηροδρομικός «οργασμός» στη Β. Ευρώπη

0000000000 TRAINOSE 1

Μετά το Αμβούργο, το Άμστερνταμ, το Ρότερνταμ και η Αμβέρσα επενδύει στη βελτίωση των ήδη καλών σιδηροδρομικών καλύψεων του λιμένα της. Η είδηση ότι επεκτείνεται η συνεργασία του λιμένα με την μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρία διακίνησης φορτίων Lineas προκάλεσε αίσθηση στον τομέα της εφοδιαστικής καθώς με την επέκταση προστίθενται δώδεκα νέοι προορισμοί σε Μαδρίτη (Ισπανία), Μάλμο (Σουηδία) , Βιένη (Αυστρία) και Κούρτιστι (Ρουμανία). Οι σιδηροδρομικές καλύψεις προβλέπουν διέλευση από τα μεγάλα σιδηροδρομικά hub στην Β. Ευρώπη αλλά και διασπορές από αυτά ενώ οι νέοι προορισμοί συνδυαστικά πολλαπλασιάζουν τις δυνατότητες συγκέντρωσης και διασποράς φορτίων από το λιμάνι. Στη Β. Ευρώπη στο σύνολό τους τα λιμάνια το τελευταίο διάστημα «προτάσσουν» τις σιδηροδρομικές τους καλύψεις τις οποίες και βελτιώνουν παντοιοτρόπως με απώτερο στόχο την αποτροπή της αξιοποίησης από λιμάνια της ΕΕ με «πρόσωπο» στην Μεσόγειο της διασποράς εμπορευμάτων από αυτά. Ωστόσο εσχάτως με την καλπάζουσα άνοδο του Πειραιά Ισπανικά, Ιταλικά και Γαλλικά λιμάνια «αποφάσισαν» να ενισχύσουν τις μεταξύ τους σιδηροδρομικές καλύψεις με ότι αυτό συνεπάγεται.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter