«Σκοτώνουν» τα terminal όταν… «γεράσουν»;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 03 Οκτωβρίου 2019 07:01
Στις κινήσεις της MAERSK έχουν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους αναλυτές του τομέα της λιμενικής βιομηχανίας με σκοπό να διακριβώσουν τις προθέσεις της για το container terminal Maasvlakte I που ελέγχει στο λιμάνι του Ρότερνταμ.
Με χρονικό ορίζοντα το 2025 η MAERSK θα πρέπει να αποφασίσει αν θα επενδύσει στον εκσυγχρονισμό του εν λόγω terminal ή όχι, το οποίο και λειτουργεί με συμβατικό τρόπο και με δεδομένο ότι δίπλα του λειτουργεί το υπερ-αυτοματοποιημένο Maasvlakte ΙΙ. Αυτό που φαίνεται να βασανίζει τους αναλυτές στο μυαλό των οποίων τριγυρίζουν οι κινήσεις στο Zeebrugge αλλά και στο Aliağa terminal στη Σμύρνη είναι αν η εταιρία αλλάζει στρατηγική ως προς αν θα «τοποθετηθεί» - επενδύσει σε terminal που έχουν ήδη υποστεί εκσυγχρονισμό ή θα επιλέξει να επενδύσει στην εκ βάθρων αυτοματοποίηση του «επίμαχου» terminal.
Γεγονός είναι ότι δεν υπάρχει ούτε μία εταιρία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων που εμπλέκεται σε λιμενικές διαχειρίσεις η οποία να μην έχει «παθιαστεί» με τα «έξυπνα λιμάνια» και με τους αυτοματισμούς. Και τούτο γιατί οι αυτοματισμοί βελτίωσαν τους χρόνους ανταπόκρισης βελτίωσαν επίσης σημαντικά την επίγεια διαχείριση των «κουτιών» απελευθερώνοντας χώρους που μέχρι πρότινος δεν υπήρχαν αλλά και τους χρόνους της σχέσης με την εφοδιαστική.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.