Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Μήπως να την ξαναδούμε;

0πλοηγική

Χάρη στην άμεση αντίδραση του ΥΝΝΠ και της Πλοηγικής Υπηρεσίας αποσοβήθηκαν τα χειρότερα και δεν έμεινε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης χωρίς πλοηγούς μέχρι να «ξετυλιχθεί το κουβάρι» της υπόθεσης που ήρθε στο φώς της δημοσιότητας χθες με τους εκεί πλοηγούς. Ωστόσο η εν λόγω ιστορία επανέφερε στις μνήμες χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη παλιότερες συζητήσεις αλλά και προτάσεις που είχαν γίνει και φτάσει μέχρι και τα γραφεία των συναρμόδιων υπουργών για την εκ βάθρων αναδιοργάνωση των υπηρεσιών πλοήγησης. Το νέο περιβάλλον της λιμενικής βιομηχανίας της χώρας ιδιαίτερα μετά την ιδιωτικοποίηση των δύο μεγάλων Οργανισμών και την επικείμενη αξιοποίηση των λοιπών στρατηγικής σημασίας λιμένων μάλλον καθιστούν πρόδηλη την αναγκαιότητα επανεξέτασης του θέματος της πλοηγικής. Δεδομένου ότι έχουν επί του θέματος καταγραφεί στο πρόσφατο παρελθόν πολλές ιδέες, μέχρι ενδεχομένως και της υπαγωγής τους στους παρόχους λιμενικών υπηρεσιών στα μεγάλα λιμάνια, η αλλαγή στο καθεστώς που έχει εμφανίσει διάφορα προβλήματα και ταλανίσει τις εμπορικές δραστηριότητες των λιμένων αλλά και την κρουαζιέρα, καθιστά απαιτητή την έναρξη ενός νέου διαλόγου με σύντομο ορίζοντα. Όταν μάλιστα οι συζητήσεις και ο προβληματισμός ανάμεσα στον κόσμο των ναυτικών πρακτορείων καταγράφονται έντονα με αφορμή και την υπόθεση της Θεσσαλονίκης.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter