Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Θα υπάρξουν καραμπόλες;

0GioiaTauro

Ποιες θα είναι οι επόμενες επιχειρηματικές και επιχειρησιακές κινήσεις στη σκακιέρα των λιμένων της Μεσογείου μετά την ανάληψη του ελέγχου του Gioia Tauro από την MSC και την επέκταση του θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού δυτικότερα του Πειραιά ; Εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών στην προσπάθεια απάντησης του εν λόγω ερωτήματος έχουν εστιάσει στις κινήσεις που γίνονται στον τομέα των logistics με επίκεντρο τις σιδηροδρομικές εξυπηρετήσεις των λιμένων οι οποίες και βρέθηκαν στο επίκεντρο ελέω των προσπαθειών των Ιταλικών λιμένων να «βγουν μπροστά». Να σημειωθεί ότι ο μεγάλος ανταγωνιστής τους μελλοντικά είναι ο επί ελληνικού εδάφους σιδηροδρομικός άξονας Πειραιά- Θεσσαλονίκης η λειτουργία του οποίου έχει προσδιοριστεί εντός του τρέχοντος μηνός με την ολοκλήρωση της σηματοδότησης. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές το ενδιαφέρον του ανταγωνισμού έχει εστιάσει στον ελληνικό σιδηροδρομικό άξονα και στις επικείμενες συνέργειες με το κράτος της Βόρειας Μακεδονίας .Όπου ήδη έχουν γίνει κάποιες σιδηροδρομικές αναβαθμίσεις η ενεργοποίηση των οποίων θα αλλάξουν ευρύτερους μεταφορικούς συσχετισμούς στα Βαλκάνια.Το «παιχνίδι» των κάθετων αξόνων σύνδεσης βορά –νότου στην Ευρώπη και της διασύνδεσης των λιμένων αλλά και ο σιδηροδρομικός δρόμος του μεταξιού που ήδη λειτουργεί έχει δρομολογήσει επιχειρηματικές και επιχειρησιακές κινήσεις στα logistics με κορυφαία περίπτωση την ανακοίνωση εξαγοράς της Panalpina από την Δανέζικων συμφερόντων DSV δημιουργούν νέα δεδομένα. Τα οποία δεν έχουν διαλάθει της προσοχής επιτελικών στελεχών μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων που επενδύουν ταχέως στα logistics.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter