Δευ05202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Τραίνο VS car carriers;

grammes trenou

Ούτε μία ούτε δύο, αλλά 38 ημέρες διαφορά, φαίνεται ότι θα κερδίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θα στέλνουν σιδηροδρομικά και εντός εμπορευματοκιβωτίων οχήματα με προορισμό τις αγορές της Κίνας.

Τα νέα έρχονται εκ Γερμανίας όπου η BMW αξιοποιώντας τα νέα δεδομένα στα logistics και την επιτυχή πρώτη δοκιμή που έγινε το Νοέμβριο του περασμένου έτους με την αποστολή οχημάτων από το Regensburg στο Chengdu ετοιμάζεται να καθιερώσει τις αποστολές με σύμμαχο της στα ειδικών διαμορφωμένα εμπορευματοκιβώτια την εταιρία Trans-Rak.

Με αναφορά για μηδενικές φθορές στην πρώτη δοκιμαστική αποστολή με σιδηροδρομικό συρμό η BMW εκτιμά ότι θα κερδίζει διαφορά 38 ημερών σε σχέση με τις 55 ημέρες που απαιτεί η δια θαλάσσης αποστολή και των 17 ημερών το μέγιστο δια της σιδηροδρομικής οδού.

Να σημειωθεί ότι κατά την διάρκεια του 2015 η σιδηροδρομική σύνδεση κομβικών κέντρων της Γερμανίας με την Κίνα δημιούργησε νέα δεδομένα επί των οποίων αναλυτές έχουν εστιάσει προκειμένου να διακριβώσουν αν ο «θαλάσσιος δρόμος του μεταξιού» θα βρει ένα «αντίπαλο».

Αν και στοιχεία τέτοια δεν υπάρχουν καθώς οι όγκοι των κομιζόμενων δια θαλάσσης είναι γιγαντιαίοι το ενδεχόμενο να διακινούνται κατ αυτόν τον τρόπο (σιδηροδρομικώς) οχήματα μάλλον θα θέσει σε κατάσταση συναγερμού τις ναυτιλιακές εταιρίες (car carriers) που διακινούν οχήματα από τις Ασιατικές αγορές προς την Ευρώπη και αντίστροφα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter