Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ναυπηγήσεις: Ευρω-Κινεζική «ναυμαχία» για κρουαζιερόπλοια;

CRUISE 2

Κινδυνεύουν να χάσουν οι ευρισκόμενες στην Ευρώπη ναυπηγικές μονάδες την «πρωτοκαθεδρία» στη ναυπήγηση επιβατηγών πλοίων και δη κρουαζιερόπλοιων από τις Ασιατικές μονάδες και ιδιαίτερα της Κίνας; Το ερώτημα αυτό φαίνεται να ταλανίζει εσχάτως μερίδα αναλυτών που έχουν εστιάσει στην περίοδο της «ανοίξεως» που «διάγει» ο τομέας της κρουαζιέρας παγκοσμίως.

Με τα βιβλία παραγγελιών γεμάτα στις ευρωπαϊκές «γιάρδες» και την διαφαινόμενη «πτώση της διάθεσης» για ναυπήγηση εμπορικών πλοίων λόγω της προσπάθειας αποφυγής της υπερπροσφοράς τονάζ ο ορίζοντας της κατασκευής κρουαζιερόπλοιων μάλλον είναι ανοικτός. Προς ώρας.

Και τούτο γιατί δεν μπορεί να διακριβωθεί αν αυτή η «άνοιξη» θα συνεχίσει και για πόσο στην περίπτωση που η τυχόν υπερπροσφορά τονάζ και στον αναπτυσσόμενο τομέα επιδράσει αρνητικά στις πληρότητες.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις οι πληρότητες το προσεχές διάστημα αλλά και οι αντιδράσεις της αναδυόμενης αγοράς πελατειακού δυναμικού εκ Κίνας θα αποτελέσουν καταλύτες των εξελίξεων.

Από τις ναυπηγήσεις πάντως κρουαζιερόπλοιων αίσθηση έχει προκαλέσει η κατασκευή πλοίων ειδικών προδιαγραφών όχι κατ ανάγκην με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες σε επιβάτες αλλά για πλεύσεις σε περιοχές του κόσμου με ιδιαίτερες συνθήκες που εξιτάρουν το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού όπως οι πολικές ρότες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter