Παρ04262024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Νέες προτάσεις από την Louis Cruises

Press Conference - Themed Cruises

Τρία βασικά, ποιοτικά χαρακτηριστικά, τα οποία απεικονίζουν μέρος της ελληνικής κουλτούρας, έχει ενσωματώσει στα προγράμματα της η Louis Cruises, η οποία παρουσίασε τα νέα της προγράμματα που αφορούν νέες προσεγγίσεις και προορισμούς σε νησιά του Αιγαίου.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, αναφέρθηκε στην βασική λογική πάνω στην οποία κινείται η εταιρεία, η οποία όπως είπε χαρακτηριστικά, δίνει μια επιπρόσθετη ώθηση στις τοπικές οικονομίες για να υπενθυμίσει ότι ο στόλος της εταιρείας εκτελεί εκτεταμένες επισκευές και συντηρήσεις στις ελληνικές επισκευαστικές ναυπηγικές μονάδες.

Ο κ. Αναστασιάδης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα προβλήματα, γραφειοκρατικής κατά κύριο λόγο φύσης, που δημιουργούν ανάσχεση σε πεδία δραστηριοτήτων, ενώ τόνισε ότι, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του τουρισμού της Ελλάδας και μιας στοχευμένης πολιτικής στην κρουαζιέρα, θα έπρεπε να υπάρχει ένας φορέας ώστε να απαλείφει τις γραφειοκρατικές και άλλες διαδικασίες, καθώς ως γνωστόν στην κρουαζιέρα εμπλέκονται περισσότερα του ενός υπουργεία για επιμέρους θέματα.

Σε ερώτηση του TheSeaNation για το home porting, σημείωσε ότι είναι η μοναδική εταιρεία που το έκανε πράξη, ενώ υπενθύμισε τα θετικά της όλης διαδικασίας, τα οποία εν συνεχεία επεξήγησε αναλυτικά ο Διευθυντής Πωλήσεων Louis Cruises κ. Πυθαγόρας Νάγος.

Ο κ. Αναστασιάδης είπε ότι από τα home porting,υπάρχουν πολλαπλά οφέλη ενώ ο κ. Νάγος, επεξηγώντας αυτά, μεταξύ άλλων σημείωσε ότι το πελατειακό δυναμικό που μπαίνει από τον Πειραιά, ξοδεύει εν παραλλήλω σημαντικότερα ποσά σε σχέση με άλλες επιλογές στο συγκεκριμένο θέμα.

Επίσης σε άλλη ερώτηση του TheSeaNation, για το γεγονός ότι πολλές αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους στοχεύουν φέτος στα ελληνικά νησιά, είπε ότι σε τελική ανάλυση αυτό δεν αλλοιώνει τη δομή του home porting και τη φιλοσοφία που ακολουθεί η εταιρεία, καθώς το πελατειακό δυναμικό έχει αποδείξει ότι κάνοντας συγκρίσεις κόστους, προτιμά να έχει την Αθήνα ως αφετήριο σταθμό για την κρουαζιέρα του και με δεδομένο ότι η Αθήνα έχει αρχαιότητες όπως η Ακρόπολη και όχι μόνο, οι οποίες είναι αδύνατον για τον τουρίστα να μην τις επισκεφθεί ερχόμενος στην Ελλάδα.

Από τη πλευρά του ο κ. Νάγος αναφέρθηκε στους νέους προορισμούς αλλά και στους λόγους που ώθησα την εταιρεία να εντάξει αυτούς τους προορισμούς ως προέκταση άλλων προορισμών δημοφιλών ανά την υφήλιο με προφανή στόχο όπως τονίστηκε να δώσουν μια καινούρια πρόταση στο παγκόσμιο πελατειακό κοινό αλλά και να δημιουργήσουν νέες προτάσεις που θα καταστήσουν τους προορισμούς αυτούς θελκτικούς.

Σε αυτό το πλαίσιο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που προαναφέρθηκαν είναι ότι στα πλοία της εταιρείας θα συνταξιδεύουν μέλη του Λυκείου Ελληνίδων όπου κατά περίπτωση που παρουσιάζουν τους τοπικούς χορούς με τις ανάλογες τοπικές ενδυμασίες ενώ στις θεματικές πλευρές του ζητήματος εμπεριέχονται και οι παρουσιάσεις ειδικών προϊόντων και βέβαια η μουσική κάλυψη που έχει κάνει γνωστή παγκοσμίως της Ελλάδα που δεν είναι άλλη παρά τα περίφημα μπουζούκια.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter