Κυρ11172024

Last updateΚυρ, 17 Νοε 2024 10am

Μόνο το 7%...

rupoi ploion6

Άκρως ενδιαφέρουσες είναι οι επισημάνσεις της μελέτης- ανάλυσης “Transport Benchmark” της World Benchmarking Alliance (WBA) η οποία εστίασε στο επίκαιρο και «καυτό» για τις μεταφορές και δη τις θαλάσσιες, θέμα των καυσίμων επισημαίνοντας τα κενά σε ολόκληρο τον τομέα των μεταφορών στην ανάπτυξη και κλιμάκωση βιώσιμων εναλλακτικών λύσεων αντί των ορυκτών καυσίμων.

Η ανάλυση περιλαμβάνει 90 εταιρείες συμπεριλαμβανομένων 17 ναυτιλιακών εταιρειών και 33 multimodal εταιρειών. Η WBA διαπίστωσε ότι μόνο το 7% των εταιρειών που αξιολογήθηκαν έχουν δεσμευτεί για τη σταδιακή κατάργηση των ορυκτών καυσίμων, ενώ το 85% διαθέτει επί του παρόντος στόλους (σε ξηρά και θάλασσα) που είναι ασύμβατοι με ένα μέλλον χαμηλών εκπομπών άνθρακα και η πλειοψηφία δεν αποκαλύπτει σχέδια για την αλλαγή αυτού.
Η MAERSK συγκαταλέγεται μεταξύ των πέντε κορυφαίων επιδόσεων σε όλο το σημείο αναφοράς μεταφορών. Ως γνωστόν η εταιρεία παρήγγειλε πρόσφατα έξι μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που μπορούν να τροφοδοτηθούν με πράσινη μεθανόλη.
Σύμφωνα με τα κριτήρια συγκριτικής αξιολόγησης, ορισμένες από τις λύσεις που πρέπει να υιοθετήσουν οι μεταφορείς – όπως τα εναλλακτικά καύσιμα και τα καθαρότερα οχήματα – βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης και η ανάλυση έδειξε ότι κατά μέσο όρο μόνο το 0,3% των συνολικών εσόδων που σχετίζονται με τις μεταφορές επενδύεται στην έρευνα και ανάπτυξη σε πράσινες εναλλακτικές λύσεις.
Τέλος μόνο 3 από τις 90 εταιρείες που αξιολογήθηκαν έδειξαν σημαντική υποστήριξη για την πολιτική χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και μόλις 6 συνεργάζονται απευθείας με φορείς εκμετάλλευσης υποδομών για την κατασκευή λύσεων χαμηλών ανθρακούχων εκπομπών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter