Κυρ11172024

Last updateΚυρ, 17 Νοε 2024 10am

Εξήντα δις δολάρια στο παγκόσμιο GDP ο ακτοπλοϊκός τομέας

0Interferry

Η εμπορική ένωση Interferry παρουσίασε τα αποτελέσματα μιας μελέτης σχετικά με το πόσο πολύτιμη είναι ο παγκόσμιος τομέας της ακτοπλοϊας-πορθμείων για την παγκόσμια οικονομία στο 45ο ετήσιο συνέδριό της, το οποίο διεξήχθη από την εταιρεία συμβούλων Oxford Economics με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Η έρευνα διαπίστωσε ότι ένας παγκόσμιος στόλος 15.400 πλοίων μετέφερε 4,27 δισεκατομμύρια επιβάτες και 373 εκατομμύρια οχήματα το 2019. Ο ακτοπλοϊκός τομέας συνεισέφερε 60 δισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο ΑΕΠ και παρείχε 1,1 εκατομμύρια θέσεις εργασίας. Κατά τη διάρκεια της μελέτης, η Oxford Economics προσδιόρισε τρεις βασικούς διαύλους μέσω των οποίων ο κλάδος της ακτοπλοϊας-πορθμείων οδηγεί την οικονομική δραστηριότητα και την απασχόληση: άμεση στήριξη που παράγεται από τον τομέα, έμμεση στήριξη που παράγεται στην αλυσίδα εφοδιασμού της και επαγόμενη υποστήριξη από το προσωπικό των πλοίων και της προσφοράς που δαπανά τους μισθούς του για αγαθά και υπηρεσίες. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από διάφορες πηγές τρίτων και μεταξύ των μελών της Interferry σε 260 φορείς εκμετάλλευσης και προμηθευτές σε 40 χώρες. Η κυρίαρχη άποψη για την κατάσταση του κλάδου ήταν ότι ενώ το συναίσθημα για τα ταξίδια γενικά μειώνεται, οι προοπτικές για τα ακτοπλοϊκά ταξίδια είναι σχεδόν απολύτως θετικές. Μάλιστα τονίστηκε ότι με βάση τον αριθμό των επιβατών αλλά και των οχημάτων που διακινήθηκαν σε σχέση και σε σύγκριση ε τον τομέα των αερομεταφορών οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιώσουν ανάλογη υποστήριξη με εκείνη που δόθηκε στους αερομεταφορείς. Για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια, η ασφάλεια ήταν δευτερεύον θέμα με τα ζητήματα της βιωσιμότητας και των καυσίμων να κυριαρχούν. Η βιωσιμότητα δεν είναι ένα νέο θέμα, αλλά οι επικείμενες προθεσμίες έχουν ενεργοποιήσει εκ νέου τη συζήτηση. Το μελλοντικό ζήτημα των καυσίμων παραμένει αναπάντητο, αλλά η ηλεκτρική ενέργεια επί του παρόντος διχάζει με το υδρογόνο και άλλες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στη μάχη της αγοράς, είτε ως αυτόνομη είτε ως υβριδική λύση. Τα ευρήματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο συνέδριο της Interferry στο Σανταντέρ της Ισπανίας στις αρχές του μήνα όπου περισσότεροι από 300 συμμετέχοντες συζήτησαν λύσεις και προοπτικές του τομέα για την αντιμετώπιση προκλήσεων όπως η πανδημία Covid-19, η κλιματική αλλαγή και τα καύσιμα των πλοίων. Οι επόμενες διασκέψεις της Interferry έχουν προσδιοριστεί να διεξαχθούν στο Σιάτλ της Ουάσινγκτον το 2022, στο Χόμπαρτ της Τασμανίας το 2023 και στο Μαρακές του Μαρόκου το 2024.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter