Ταξίδι στο χρόνο: Τα παπόρια της Σίφνου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: TheSeaVoyager
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013 13:58
- Ταξίδι στο χρόνο: Τα παπόρια της Σίφνου
- O Μπουλής
- Τα πρώτα ηρωϊκά χρόνια
- «Η Σίφνος του 1964» του Παναγιώτη Τέτση
- «Το Λητώ» και μια νέα εποχή για το νησί
- Ο τουρισμός...» του Μανώλη Κορρέ
- Το «Άγιος Γεώργιος» και η πολύχρονη παρουσία της οικογένειας Βεντούρη
- Το «Ιόνιον», το «Μήλος Εξπρές» και η LINDOS LINES
- Μια εικόνα νοσταλγίας και χαρμολύπης
- Η εποχή μετά το 1995 - Παρέλαση πλοίων στη γραμμή
- Το 2005 των μεγάλων αλλαγών
- Στη Χρυσοπηγή της Σίφνου
- Το Ε/Γ-Π/Κ
- «'Αγιος Σπυρίδων»
- Αλμπουμ Φωτογραφιών
- Όλες οι σελίδες
Η εποχή μετά το 1995 - Παρέλαση πλοίων στη γραμμή
Μετά την χρεοκοπία της εταιρείας του Ευάγγελου Βεντούρη τον Οκτώβριο του 1995, θα παρελάσουν από τη γραμμή αρκετά πλοία ως διάττοντες αστέρες.
Μεταξύ αυτών το «Ναϊάς Εξπρές», το «Ναϊάς ΙΙ», το «Θησεύς», το «Δημήτριος Μοίρας», το «Ιονίς», το «Άνεμος». Την άνοιξη του 1996 προσέγγισε μερικές φορές στις Καμάρες το "Bari Express" μέχρι να ετοιμαστεί το "Πήγασος" που είχε πάρει τότε τη γραμμή. Ως "Εξπρές Ερμής" ήρθε πολλές φορές στη συνέχεια.
Το 1996, το «Πήγασος» της εταιρείας VENTOURIS FERRIES του Γιώργου του Βεντούρη θα έρθει να αναπληρώσει το κενό που άφησε η διακοπή δρομολογίων από την VSL.
Το «Πήγασος» αγαπήθηκε πολύ από τους Σιφνιούς και κάλυψε επαρκώς τη γραμμή. Μαζί με το "Μήλος Εξπρές" αποτέλεσαν ένα ακτύπητο δίδυμο μέχρι το τέλος του 1999. Καπετάν-Στέλιος Βιτσαράς στο «Μήλος», καπετάν-Βαγγέλης Αντωνόπουλος στο «Πήγασος».
Λίγο μετά θα δρομολογηθεί το "Πρέβελης" της Ρεθυμνιακής, το οποίο θα συνδέσει τη Σίφνο με την Κρήτη.
Toν καιρό της Minoan Flying Dolphins/Hellas Ferries
Και κάπου εκεί, στα τέλη του 1999, θα δημιουργηθεί η Minoan Flying Dolphins, στην οποία θα ενσωματωθούν, μεταξύ άλλων, το «Μήλος Εξπρές» που θα μετονομαστεί σε «Εξπρές Μήλος» και το «Πήγασος» που θα μετονομαστεί αρχικά σε «Εξπρές Διόνυσος» και στην πορεία θα πάρει το όνομα «Εξπρές Πήγασος».
Το «Εξπρές Μήλος» θα παραμείνει μέχρι το 2002.
Το 2000 στη γραμμή θα ταξιδέψει και το «Εξπρές Ερμής» (πρώην «Μπάρι Εξπρές»).
Το 2003 το ντουέτο των πλοίων της Σίφνου αποτελούν το «Εξπρές Πήγασος» και το «Εξπρές Απόλλων» (πρώην «Απόλλων Εξπρές 1» και «Εξπρές Απόλλων του Κώστα Αγαπητού).
Το 2004 στη γραμμή παραμένει το «Εξπρές Πήγασος» με βοηθό το «Εξπρές Άδωνις».
Η GA Ferries στη Σίφνο
Το 2003 ξεκινά η έντονη παρουσία στο νησί της GA Ferries.
Θα περάσουν όλα τα πλοία της εταιρείας από τις Καμάρες με πιο σταθερή, όμως, παρουσία αυτή του ηρωϊκού «Ρομίλντα» που παρέμεινε στη γραμμή μέχρι το 2009.
«Μιλένα», «Νταλιάνα», «Δήμητρα», «Δημητρούλα», «Ροδάνθη», «Ανθή Μαρίνα», «Μαρίνα» εξυπηρέτησαν κατά καιρούς τη γραμμή.
Το 2003 το «Ρομίλντα» και το «Νταλιάνα» σύνδεσαν τη Σίφνο με τη Σύρα, μέσω του Πειραιά. Το δρομολόγιο αυτό αναβίωνε εκείνα τα παλιά δρομολόγια της δεκαετίας του '50.