Ταξίδι στο χρόνο: Τα παπόρια της Σίφνου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: TheSeaVoyager
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2013 13:58
- Ταξίδι στο χρόνο: Τα παπόρια της Σίφνου
- O Μπουλής
- Τα πρώτα ηρωϊκά χρόνια
- «Η Σίφνος του 1964» του Παναγιώτη Τέτση
- «Το Λητώ» και μια νέα εποχή για το νησί
- Ο τουρισμός...» του Μανώλη Κορρέ
- Το «Άγιος Γεώργιος» και η πολύχρονη παρουσία της οικογένειας Βεντούρη
- Το «Ιόνιον», το «Μήλος Εξπρές» και η LINDOS LINES
- Μια εικόνα νοσταλγίας και χαρμολύπης
- Η εποχή μετά το 1995 - Παρέλαση πλοίων στη γραμμή
- Το 2005 των μεγάλων αλλαγών
- Στη Χρυσοπηγή της Σίφνου
- Το Ε/Γ-Π/Κ
- «'Αγιος Σπυρίδων»
- Αλμπουμ Φωτογραφιών
- Όλες οι σελίδες
Το «Ιόνιον», το «Μήλος Εξπρές» και η LINDOS LINES
Το 1977, το «Ιόνιον» της LINDOS LINES, της εταιρείας των Μηνά Σταθάκη και Στέλιου Μανούσου, θα φέρει επανάσταση στη γραμμή. Πλοίο και εταιρεία θα αφήσουν ανεξίτηλο το στίγμα τους στη Σίφνο.
Το «Ιόνιον» θα παραμείνει στη γραμμή μέχρι το 1992. Όταν ξεκίνησε μας φαινόταν μεγάλο πλοίο.
Με τα χρόνια «μίκραινε» καθώς τα μεγέθη των πλοίων συνεχώς μεγάλωναν. Το 1988, η εταιρεία των Σταθάκη-Μανούσου θα πρσοθέσει στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων το «Μήλος Εξπρές», το οποίο πρέπει να θεωρείται το πιο πετυχημένο πλοίο της γραμμής.
Θα μείνει συνεχώς, χωρίς καμία διακοπή, μέχρι το 2002 όταν πουλήθηκε στην εταιρεία SAOS FERRIES. Επέστρεψε για λίγο στις Καμάρες το 2004 προκαλώντας ρίγη συγκίνησης. Συνεκτικός κρίκος του «Κάλυμνος», του «Ιόνιον», του «Μήλος Εξπρές» είναι ο Γιάννης ο Ξύδης.