Σαβ08152020

Last updateΠαρ, 14 Αυγ 2020 7pm

Μη βιώσιμα…

0MeinSchiffΟ Έλληνας καθηγητής Θαλάσσιου Τουρισμού στο γερμανικό πανεπιστήμιο Μπρεμερχάφεν και ειδικός σε ζητήματα γύρω από την κρουαζιέρα Αλέξης Παπαθανάσης εκτιμά ότι η δέσμη υγειονομικών μέτρων των εφοπλιστικών εταιριών της κρουαζιέρας δεν είναι βιώσιμη.

Τέλος οι κρουαζιέρες για το 2020;

0CoronavirusΟι συνεχώς τροποποιούμενες μεταβλητές που σχετίζονται με το COVID-19, πιθανολογείται ότι θα οδηγήσουν σε αναστολή και τις λοιπές εταιρίες του τομέα της κρουαζιέρας που είχαν εξαγγείλει προγράμματα αρχής γενομένης από το φθινόπωρο φέτος.

Κρουαζιέρα: Στροφή προς τα μικρά πλοία

0scenic eclipseΣτροφή προς τα μικρά σε δυναμικότητα επιβατών κρουαζιερόπλοια και ποταμόπλοια «βλέπουν» αναλυτές της αγοράς με βάση τα στοιχεία των tour operators.

Αναθεωρημένα προγράμματα

0carnivals mardi grasΔιαπραγματεύσεις σε εξέλιξη με τα ναυπηγεία όπου κτίζονται νεότευκτα κρουαζιερόπλοια. Αιτία τα ισχυρά απόνερα της πανδημίας που επί της ουσίας έχουν ακυρώσει τα προγράμματα των περισσότερων εταιριών για το τρέχον έτος.

Κρουαζιέρα: Γεγονός οι πρώτες απολύσεις και διαλύσεις πλοίων…

0dark clouds Άσχημα τα νέα για τον τομέα της κρουαζιέρας που φαίνεται ότι έχει δεχθεί ισχυρότατο πλήγμα από την πανδημία.

Κρουαζιέρα-COVID-19: «Μικρά πλοία» μεγάλες κρατήσεις…

0alaskaΚαι όμως η άλλη όψη του «νομίσματος» όσον αφορά στην κρουαζιέρα που πλήττεται από την πανδημία έχει να κάνει με τα «μικρά πλοία» των ταξιδιών περιπέτειας...

Η Ισπανία και η Τουλόν…

0Toulon BayΤη «σφραγίδα» της στην μεσογειακή κρουαζιέρα έβαλε η Ισπανία, η οποία διατηρεί «κλειστά» τα λιμάνια της για κρουαζιερόπλοια, την οποία και «προσυπέγραψε» η Γαλλία παρέχοντας στην Τουλόν «καταφύγιο» για «άνεργα» κρουαζιερόπλοια.

«Χαμένη» στα πρωτόκολλα η παγκόσμια κρουαζιέρα

0Genova«Χαμένη» στα πρωτόκολλα φαίνεται προς ώρας η παγκόσμια κρουαζιέρα με τον ορίζοντα της επανεκκίνησης να μην είναι εύκολο να προσδιοριστεί δεδομένου ότι πολλές εταιρίες «κλείνουν» ή ετοιμάζονται να «κλείσουν» και τους καλοκαιρινούς μήνες με παράταση της ακινησία των πλοίων τους.

Τα βυθίσματα θα κρίνουν το μέλλον

0rotterdamΤα βυθίσματα σε συνάρτηση με τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό θα κρίνουν το μέλλον των λιμένων ως προς τον κομβικό τους ρόλο στην παγκόσμια εφοδιαστική.

Εξίσωση με πολλούς αγνώστους…

0GenovaΚαλοκαιρινούς απόπλους «ετοιμάζουν» εταιρίες της κρουαζιέρας υψηλόβαθμα στελέχη των οποίων διατηρούν συγκρατημένη αισιοδοξία ότι δεν θα χαθεί ολοσχερώς η φετινή χρονιά από την επέλαση του κορωνοϊού.

Ουδέν κακόν αμιγές καλού…

0ΦινκαντιέριΕνώ ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αν θα είναι ο φετινός Αύγουστος ή ο Σεπτέμβριος ο μήνας επανεκκίνησης των πλόων για τις μεγάλες εταιρίες της κρουαζιέρας πλοία των οποίων έχουν ρίξει άγκυρα λόγω κορωνοϊού οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις νεότευκτων ήρθαν την «κατάλληλη στιγμή»...

COVID-19: Ουδέν κακόν αμιγές καλού…

0GenovaΕνώ ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αν θα είναι ο φετινός Αύγουστος ή ο Σεπτέμβριος ο μήνας επανεκκίνησης των πλόων για τις μεγάλες εταιρίες της κρουαζιέρας πλοία των οποίων έχουν ρίξει άγκυρα λόγω κορωνοϊού οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις νεότευκτων ήρθαν την «κατάλληλη στιγμή».

«Επιχείρηση» πληρώματα

0guangzhou portΕπιχειρήσεις επαναπατρισμού των πληρωμάτων τους έχουν ξεκινήσει μεγάλες εταιρίες της κρουαζιέρας πλοία των οποίων παραμένουν διάσπαρτα σε όλο τον κόσμο.

Μηνιαία «αιμορραγία» λόγω COVID-19

0GenovaΜπορεί τα στοιχήματα να έχουν ήδη τεθεί για το πότε χρονικά θα επανέλθει ο τομέας της κρουαζιέρας αλλά οι ειδικοί αναλυτές εστιάζουν σε ένα άλλο ζήτημα.

Ιούνιο- Ιούλιο και βλέπουμε…

0GenovaΤο καλοκαίρι «ατενίζουν» υψηλόβαθμα στελέχη της κρουαζιέρας τα οποία έχουν υποχρεωθεί μέρα με την μέρα να αναπροσαρμόζουν τους χρόνους «αδρανείας» των στόλων τους ελέω της πανδημίας.

COVID-19: Απώλειες δις δολαρίων για την κρουαζιέρα

0carnivals mardi grasΚοντά στα 3 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο κάθε μήνα ανενεργού δράσης είναι η ζημία που έχει υπολογίσει «χονδρικά» η Carnival εξ αιτίας του κορωνοϊού.

Οι επιπτώσεις στον κλάδο της κρουαζιέρας από τον COVID-19

Φώτιος Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

0GenovaΤο ερώτημα που προκύπτει είναι όταν τελειώσει αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργήσει η πανδημία και ο κόσμος αρχίσει να ηρεμεί πόσο γρήγορα θα νιώσει ασφαλής, ώστε να αρχίσει ταξιδεύει και πάλι.

Covid-19: «Χαριστική βολή» στην κρουαζιέρα η διακοπή αεροπορικών συνδέσεων

0horizonΤις μεγαλύτερες ζημίες στην ιστορία τους αναμένεται να καταγράψουν φέτος οι εταιρίες που διαχειρίζονται στόλους κρουαζιερόπλοιων ως «παρενέργεια» από την επέλαση του Covid-19.

10 Χρόνια Από Την Άρση Του Καμποτάζ: Ανάλυση της διαΝΕΟσις για την αγορά κρουαζιέρας

0kroyazieroploioΤο 2010 και το 2011 το ελληνικό κράτος προσπάθησε με δύο νόμους να μεταρρυθμίσει την αγορά της κρουαζιέρας μέσω της λεγόμενης "άρσης του καμποτάζ".

Κρουαζιέρα: «Κοντράρει» την Βαρκελώνη ο Πειραιάς…

krouaziera OLPΕνώ ο Πειραιάς απολείπεται μίας προβλήτας (4ης) για να καταλάβει μία από τις τρείς πρώτες θέσεις των εμπορικών λιμένων της Ευρώπης μία άλλη προβλήτα, τα έργα της οποίας ξεκίνησαν χθες, «απειλεί» την πρωτοκαθεδρία των Ισπανικών λιμένων στην κρουαζιέρα.

Κρουαζιέρα: Στο μικροσκόπιο και πάλι θέματα διαχείρισης κινδύνων;

0ντιπρινσΈνα νέο κύκλο συζητήσεων σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων, και όχι μόνο, ενδέχεται να πυροδοτήσουν οι επισημάνσεις Ιάπωνα λοιμωξιολόγου που ανέβηκε στο κρουαζιερόπλοιο Diamond Princess και κατήγγειλε με δριμύτητα την «χαώδη κατάσταση» στην διαχείριση της κρίσης του Covid-19 επί του πλοίου που ετέθη σε καραντίνα στο λιμάνι της Γιοκοχάμα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter