Κυρ02232020

Last updateΚυρ, 23 Φεβ 2020 11am

Kitack Lim: Θετικά τα πρώτα στοιχεία εφαρμογής του IMO2020

rupoi ploion6

Από την 1η Ιανουαρίου 2020, το συνολικό ανώτατο όριο για την περιεκτικότητα σε θείο του πετρελαίου πλοίων μειώθηκε στο 0,5% από 3,5% (βάσει του λεγόμενου κανονισμού «IMO 2020»).
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην ιστοσελίδα του ο ΙΜΟ οι πληροφορίες από διάφορες πηγές δείχνουν μέχρι στιγμής σχετικά ομαλή μετάβαση στο όριο του θείου 0,50%. Οι τιμές για τα συμμορφούμενα καύσιμα - το μαζούτ πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (VLSFO) και το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων (MGO) αυξήθηκαν γρήγορα αρχικά αλλά τώρα φαίνεται να σταθεροποιούνται. Από τις 20 Ιανουαρίου, στο Παγκόσμιο Σύστημα Πληροφοριών για την Ολοκληρωμένη Ναυτιλιακή Έρευνα (GISIS) του ΙΜΟ, αναφέρθηκαν 10 περιπτώσεις συμβατικών καυσίμων που δεν ήταν διαθέσιμα. Την ίδια στιγμή η ειδική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει καταρτιστεί από τη Γραμματεία του IMO (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) δεν έχει λάβει συγκεκριμένα θέματα αναφοράς αλληλογραφίας με την εφαρμογή.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΙΜΟ Kitack Lim προέβη στην παρακάτω δήλωση: "Πιστεύω ότι αποτελεί μαρτυρία της επιμέλειας και της αφοσίωσης του ΙΜΟ, των κρατών μελών του, της ναυτιλιακής βιομηχανίας, της βιομηχανίας εφοδιασμού με καύσιμα και άλλων συναφών βιομηχανιών ότι μια τέτοια σημαντική αλλαγή κανόνων εφαρμόζεται επιτυχώς χωρίς σημαντική διατάραξη στις θαλάσσιες μεταφορές και σε εκείνες που εξαρτώνται από αυτό ».
“Ο επόμενος σημαντικός στόχος έρχεται την 1η Μαρτίου. Καλώ όλους τους εφοπλιστές, τους operators και τους πλοιάρχους να συμμορφωθούν με την απαγόρευση μεταφοράς, κατά περίπτωση, όταν ο κανονοσμός θα τεθεί σε ισχύ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ειλικρινά τις κυβερνήσεις των μελών του ΔΝΟ, τη ναυτιλιακή βιομηχανία και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένων των φορτωτών και της βιομηχανίας εφοδιασμού καυσίμων πετρελαίου, για τις προσπάθειές τους μέχρι σήμερα και να ζητήσουμε περαιτέρω συνεργασία για να διασφαλίσουμε την ορθή εφαρμογή του IMO 2020”.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter