Παρ02262021

Last updateΠαρ, 26 Φεβ 2021 10am

Δημοσιοποίησε το ICS πίνακα επιδόσεων κράτους σημαίας

0Flag state

Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) δημοσίευσε τον Πίνακα επιδόσεων κράτους σημαίας (2020/2021) η οποία διαπιστώνει ότι πολλά από τα μεγαλύτερα κράτη σημαίας - συμπεριλαμβανομένων

των Νήσων Μάρσαλ, το Χονγκ Κονγκ (Κίνα), η Σιγκαπούρη, καθώς και οι Μπαχάμες και η Κύπρος - εξακολουθούν να αποδίδουν σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο, με παραδοσιακές σημαίες και ανοικτά μητρώα να αποδίδουν εξίσου καλά. Μεταξύ των 10 μεγαλύτερων νηολογίων πλοίων (κατά χωρητικότητα νεκρού βάρους), που καλύπτουν περισσότερο από το 70% του παγκόσμιου στόλου, κανένας δεν έχει περισσότερους από δύο δείκτες δυνητικά αρνητικών επιδόσεων, και πέντε δεν έχουν καθόλου αρνητικούς δείκτες. Ο πίνακας επιδόσεων του κράτους σημαίας παρέχει ανεκτίμητο δείκτη των επιδόσεων των επιμέρους κρατών σημαίας σε όλο τον κόσμο. Αναλύει τον τρόπο με τον οποίο οι χώρες που περιλαμβάνονται αποδίδουν σε ορισμένα κριτήρια, όπως τα αρχεία ελέγχου από το κράτος λιμένα, η επικύρωση των διεθνών θαλάσσιων συμβάσεων και η συμμετοχή στις συνεδριάσεις του IMO. Λόγω της άνευ προηγουμένου φύσης της επιδημίας covid-19, δεν δημοσιεύθηκε ο πίνακας επιδόσεων του κράτους σημαίας της προηγούμενης περιόδου (2019/2020). Προκειμένου να διατηρηθεί ένα πλήρες και ακριβές αρχείο των επιδόσεων ελέγχου του κράτους λιμένα των κρατών σημαίας το 2019, το ICS δημοσίευσε τα σχετικά στοιχεία  στην τελευταία σελίδα της έκθεσης, τα οποία αντιστοιχούν σε πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν το 2019 από το MOU του Παρισιού, το MOU του Τόκιο και την Ακτοφυλακή των Ηνωμένων Πολιτειών (USCG) στις αντίστοιχες ετήσιες εκθέσεις της PSC.
Ο Γενικός Γραμματέας του ICS, Guy Platten, ανέφερε ότι «ο πίνακας δείχνει σαφώς ότι οι διακρίσεις μεταξύ «παραδοσιακών» σημαιών και ανοικτών μητρώων δεν έχουν πλέον νόημα. Παράλληλα με πολλά ευρωπαϊκά μητρώα, και σημαίες όπως η Ιαπωνία, έχουμε δει πολλά ανοικτά μητρώα μεταξύ των κορυφαίων επιδόσεων. Υπάρχουν ακόμη ορισμένα μικρότερα κράτη σημαίας που έχουν πολλή δουλειά να κάνουν για να βελτιώσουν σημαντικά τις επιδόσεις τους, και οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να εξετάσουν πολύ προσεκτικά την προοπτική χρήσης αυτών των σημαιών, οι οποίες μπορεί να θεωρηθούν ότι δεν πληρούν τα πρότυπα».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter