Τετ08052020

Last updateΤετ, 05 Αυγ 2020 7am

Θα ρίξει «αναγκαστικά» άγκυρα ο παγκόσμιος στόλος;

0Crew

Στα όριά τους, αν και σε πολλές περιπτώσεις τα έχουν ξεπεράσει, βρίσκονται οι επί των πλοίων «παγιδευμένοι» ναυτικοί λόγω της σε παγκόσμια κλίμακα «αδυναμίας» εναλλαγής πληρωμάτων. Οι εκκλήσεις των φορέων της διεθνούς ναυτιλίας φαίνεται ότι δεν έχουν εισακουστεί από τις κατά τόπους κυβερνήσεις και το πρόβλημα της «σκάτζας» των πληρωμάτων εξελίσσεται με απελπιστικά χαμηλούς ρυθμούς. Στο σκηνικό των κινδύνων που έχει δημιουργήσει η όλη κατάσταση, ελέω της πανδημίας, με την ψυχική και σωματική κόπωση των πληρωμάτων, την αναίτια ανεργία που βιώνουν οι συνάδελφοί τους ναυτικοί στην ξηρά, που επρόκειτο να τους αντικαταστήσουν, προστέθηκε ένας ακόμη κίνδυνος. Της παραίτησης των «παγιδευμένων» ναυτικών επί των πλοίων σύμφωνα με εκτίμηση του διευθύνοντος συμβούλου της Anglo-Eastern Univan Group Bjørn Højgaard ο οποίος επέσεισε τον κίνδυνο τα πληρώματα να μην δεχθούν άλλη παράταση των συμβάσεών τους με ότι αυτό συνεπάγεται για την κίνηση των πλοίων...Η εκτίμηση αυτή έρχεται να «κουμπώσει» με τις επισημάνσεις στις οποίες έχουν προβεί οι φορείς της παγκόσμια ναυτιλίας για το ενδεχόμενο να υπάρξει σοβαρότατη διαταραχή στο παγκόσμιο εμπόριο το 90% του οποίου διακινείται δια θαλάσσης. Ανεξαρτήτως πάντως των εκτιμήσεων ο κίνδυνος είναι υπαρκτός όπως και το πρόβλημα το οποίο και θα δυσκολεύει καθώς όπως φαίνεται ένα δεύτερο κύμα της πανδημίας που φαίνεται πως είναι σε εξέλιξη έχει καταστήσει διστακτικότερες τις κυβερνήσεις ανά τον κόσμο στο να χαλαρώσουν τα μέτρα για τους ναυτικούς με χαρακτηριστικές τις περιπτώσεις σε Σιγκαπούρη και Χονγκ Κονγκ.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter