Πεμ07092020

Last updateΠεμ, 09 Ιουλ 2020 10am

Γ. Ξηραδάκης: «Βαρόμετρο η ναυτιλία» για την παγκόσμια οικονομία

0xiradakisΤο «αποτύπωμα» της πανδημίας στις ναυτιλιακές δραστηριότητες αλλά και η «συμπεριφορά» του χρηματοπιστωτικού συστήματος έναντι του ναυτιλιακού τομέα «φωτογραφίζεται» στην έρευνα για την Χρηματοδότηση της Ναυτιλίας 2020 την οποία και παρουσίασε νωρίτερα σήμερα στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιώς, ο Διευθύνων Σύμβουλος, XRTC Business Consultants κ. Γιώργος Ξηραδάκης.

Ιδιωτικοποιήσεις των ορυχείων στην Ινδία για να στηριχθεί η οικονομία

capesize1Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Chartering broker Thenamaris (Ships Management) Inc.
Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Market Analyst

Η Ινδία επιχειρεί να στηρίξει την οικονομία της, η οποία δέχθηκε σοβαρό πλήγμα από το Lockdown, λόγω Covid-19, ενισχύοντας την εγχώρια παραγωγή άνθρακα. Με αυτό τον τρόπο προσπαθεί να τονώσει έναν κλάδο της οικονομίας εξασφαλίζοντας πάνω από 70.000 θέσεις εργασίας.

Corinth Capital: Η Ναυτιλία μπορεί σύντομα να ανακάμψει

container 005535Καθώς το ξέσπασμα του κορωνοϊού, με ολόκληρες χώρες να βρίσκονται σε lockdown, επηρέασε ολόκληρη την παγκόσμια οικονομία, υπάρχουν τομείς που υποδεικνύουν πιθανότητα γρήγορης ανάκαμψης, όπως είναι η περίπτωση της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Αν και ο όγκος της δραστηριότητας του στόλου μειώθηκε κατά δεκάδες εκατοστιαίες μονάδες από τον Μάρτιο σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, οι ειδικοί, συμπεριλαμβανομένων των αναλυτών της Corinth Capital, αναμένουν ότι ο κλάδος θα φτάσει σύντομα στα προηγούμενα επίπεδα.

Ελληνόκτητος στόλος: Ελαφρά μείωση πλοίων αλλά αύξηση τονάζ

ship 8584Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Greek Shipping Co operation Committee το τρέχον έτος ο ελληνόκτητος στόλος μειώθηκε κατά 49 πλοία ενώ αυξήθηκε η χωρητικότητα του κατά 1,2 εκτ τόνους dw φθάνοντας τα 340,8 εκατομμύρια τόνους.

Οι ελλείψεις… και οι… «παγιδευμένοι

ploio kampinaΔύο γεγονότα αρχικώς «ασύνδετα» μεταξύ τους αλλά ικανά να σχηματοποιήσουν μια εικόνα για τη ναυτεργασία σε διεθνές επίπεδο. Οι «ελλείψεις» σε αξιωματικούς για την στελέχωση της παγκόσμιας ναυτιλίας που καταγράφεται στον ορίζοντα και οι «παγιδευμένοι» ναυτικοί λόγω πανδημίας.

PwC Ελλάδας :Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση (ESG) κρίσιμοι τομείς για την πρόσβαση των ναυτιλιακών εταιρειών σε πηγές χρηματοδότησης

PwCΗ PwC Ελλάδας, ανέδειξε το κρίσιμο θέμα των επιδόσεων των ναυτιλιακών εταιρειών σε θέματα που σχετίζονται με το περιβάλλον, την κοινωνία και την εταιρική διακυβέρνηση (ESG) καθώς και το πως αυτά συνδέονται με την χρηματοδότησή τους, στο πλαίσιο μιας διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργανώθηκε σήμερα 11 Ιουνίου 2020.

CMA CGM: Δύσκολη… η πρόβλεψη για το τρίτο τρίμηνο

323 CMA CGM CCΔύσκολη... η πρόβλεψη για το τρίτο τρίμηνο ως προς το πώς θα διαμορφωθούν οι όγκοι των διαμετακομιζόμενων εμπορευματοκιβωτίων σύμφωνα με τον επί των οικονομικών αρμόδιο της CMA CGM ,Michel Sirat.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ