Τρι10142025

Last updateΤρι, 14 Οκτ 2025 2pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αυξημένα έσοδα για τον Παναμά

0ΠαναμάςΗ Διώρυγα του Παναμά έκλεισε το οικονομικό έτος 2025 (FY2025) με συνολικά έσοδα B/,5,7 δισεκατομμύρια (5,7 δισεκατομμύρια δολάρια), τα οποία είναι περίπου 14,4% πάνω από τα B/,4,986 δισεκατομμύρια (4,98 δισεκατομμύρια δολάρια) που καταγράφηκαν το 2024.

Σύνοδος Κορυφής για τις shortsea μεταφορές

0simantonisΤο Shortsea Promotion Center of Greece (SPC Greece), που λειτουργεί υπό την Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (φωτ. ο πρόεδρος Χαράλαμπος Σημαντώνης), διοργανώνει –στο πλαίσιο της διετούς ελληνικής προεδρίας του European Shortsea Network (ESN)– την ευρωπαϊκή σύνοδο «Walking into a New Era», σήμερα Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 στο ξενοδοχείο Grand Hyatt.

Coral Marine: Η πρώτη παράδοση βιοκαυσίμου S to S στον Πειραιά

0BunkeringΣτην πρώτη παράδοση ναυτιλιακών καυσίμων με βιοκαύσιμο με πλωτό μέσο (μπάριζα) προχώρησε σήμερα η Coral Marine, εταιρεία του Ομίλου Motor Oil.

Σε αναζήτηση ναυπηγεικών κλινών… και οι ευκαιρίες

0Bow replacementΗ παγκόσμια δραστηριότητα επισκευής πλοίων έχει αυξηθεί κατά 7% φέτος, ξεπερνώντας κατά πολύ τη συνολική ανάπτυξη του στόλου, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Clarksons Research.

Ενημερωμένο και διαθέσιμο το Moore Maritime Index "MMI"

0MoyrΤο Moore Maritime Index "MMI", μια βάση δεδομένων που περιλαμβάνει τα λειτουργικά κόστη και τα έσοδα από περισσότερα από 1,500 πλοία, έχει ενημερωθεί και είναι διαθέσιμη με τα δεδομένα του 2024.

Ανέκαμψε η Διώρυγα του Παναμά

dioriga panamaΑύξηση 19,3% στις διελεύσεις πλοίων τους τελευταίους 12 μήνες, κατέγραψε η διώρυγα του Παναμά, ανακάμπτοντας από τους περιορισμούς που είχαν επιβληθεί την περίοδο της ξηρασίας.

Μέχρι 100 δισ. δολ το κόστος για τη ναυτιλία από τους ρύπους

ploioΗ τιμολόγηση του άνθρακα στη ναυτιλία δεν είναι πλέον μια αφηρημένη ρυθμιστική έννοια, γράφει το splash247.com. Είναι ένα αυξανόμενο εμπορικό κόστος που αναδιαμορφώνει τους ισολογισμούς σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της ναυτιλίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter