Δευ08192019

Last updateΔευ, 19 Αυγ 2019 7am

Ινδία: Σε «ρότα» ιδιωτικοποίησης τα στρατηγικής σημασίας λιμάνια της

container 665

Σε «ρότα» ιδιωτικοποίησης, αρχής γενομένης από το νομικό πλαίσιο που τα διέπει πρόκειται να θέσει η Ινδική κυβέρνηση τα δώδεκα στρατηγικής σημασίας λιμάνια της χώρας με μόνο στόχο να προσελκύσει επενδύσεις αλλά και να αυξήσει την κερδοφορία τους σύμφωνα με στοιχεία του πρακτορείου Reuters.


Το γεγονός έχει προκαλέσει την αντίθεση συνδικαλιστικών παραγόντων των εργαζόμενων στα λιμάνια αλλά και πολιτικών ομάδων που αντιτίθεται στα κυβερνητικά σχέδια. Τα Ινδικά λιμάνια ήδη βρίσκονται σε τροχιά ανάπτυξης δεδομένης της θέσεώς τους αλλά και της σημασίας που δίνει η κυβέρνηση της χώρας στην ενεργότερη εμπλοκή τους στη διαμόρφωση των εμπορευματικών ροών που αναδιαμορφώνονται και εξ αιτίας των Κινεζικών σχεδίων αλλά και λόγω των αναδυόμενων αγορών σε Ασία και Α. Αφρική.
Να σημειωθεί ότι το Project Mausam που προβλέπει επίσης επενδύσεις δισεκατομμυρίων αμερικανικών δολαρίων σε λιμενικές υποδομές αλλά και υποδομές συνδυασμένων μεταφορών έρχεται σε χρονική συγκυρία όπου η Κίνα έχει «επιταχύνει» ουσιαστικά τους ρυθμούς ανάπτυξης του δικού της «θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού». Και τα δύο σχέδια , Ινδίας και Κίνας, έχουν κατά ένα μεγάλο μέρος τους εστιάσει στα Ασιατικά δρώμενα και τις γύρω αναπτυσσόμενες αγορές ενώ άκρως ενδιαφέρουσες αναμένονται και οι εξελίξεις για την ανάπτυξη-δημιουργία του «Κρά κανάλ», δηλαδή της διώρυγας στα Μαλαισιανά στενά που εκτιμάται ότι θα μειώσει έτη περεταίρω τους πλόες από και προς Ευρώπη-ΗΠΑ από τα Ασιατικά λιμάνια και δη τα Κινεζικά.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter