Πεμ01232020

Last updateΠεμ, 23 Ιαν 2020 8am

Λιμενικών επενδύσεων συνέχεια...

RINA Joins Turkmenbashi Port Project

«Χορός», η διάρκεια του οποίου εκτιμάται πέραν την πενταετίας, δισεκατομμυρίων δολαρίων για λιμενικές επενδύσεις.

Μετά την Κίνα και η Ιαπωνία εισέρχεται στο «χορό» αυτό καθώς ήδη βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με το Τουρκμενιστάν για την ανάπτυξη του λιμανιού Turkmenbashi που αντιπροσωπεύει επένδυση της τάξης των δύο δις δολαρίων. Η ανάπτυξη του Κινεζικού «θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού» και οι αποκαλύψεις για το εύρος των επενδύσεων που εκτελούνται κατά μήκος του είτε από Κινεζικά είτε από πολυεθνικά κεφάλαια αποτελούν ένα «ιδιότυπο μαγνήτη» για χώρες με ισχυρή παρουσία στα ναυτιλιακά δρώμενα , όπως η Ιαπωνία, που δεν θέλουν να μείνουν εκτός της συντελούμενης κοσμογονίας στο παγκόσμιο λιμενικό σύστημα.

Αντίστοιχα κίνηση μεγάλων κεφαλαίων προς επένδυση στο Αμερικανικό λιμενικό σύστημα έχει καταγραφεί πρόσφατα σχετικά ενώ ιδιαίτερης σημασίας προσλαμβάνει και η προσπάθεια ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας του «αντίπαλου δέους» προς τα Κινεζικά σχέδια όπου και εκεί επενδύονται δις δολαρίων.

Το διεθνές εμπόριο ανακατατάσσει τις δυνάμεις του φαίνεται να είναι η διαπίστωση στην οποία συμφωνούν οι εμπειρογνώμονες σε θέματα μεταφορών αλλά και εκείνων των αναλυτών που μελετούν τους γιγαντισμούς του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων σε ξηρά (λιμάνια) και θάλασσα (συμμαχίες).

Οι τελευταίες (συμμαχίες) φαίνεται με βάση τα τελευταία στοιχεία να έχουν βελτιώσει αισθητά την «αξιοπιστία τους» έναντι του διεθνούς πελατειακού τους δυναμικού η οποία και είναι προγραμματισμένο να βελτιωθεί περαιτέρω εντός του έτους με την αναμόρφωση των σέρβις σε κάθετες και οριζόντιες γραμμές.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter