Σαβ04042020

Last updateΣαβ, 04 Απρ 2020 11am

Εμπορευματοκιβώτια: Δομικές αλλαγές στον ορίζοντα

Container-00

Ένταση του ανταγωνισμού «βλέπουν στον ορίζοντα» του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων αναλυτές που έχουν εστιάσει στα μεγέθη και τη μεταφορική ικανότητα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Πρόκειται για μία από τις πτυχές των αναλύσεων που έχουν δει το φώς της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα εξ αιτίας του γιγαντισμού των πλοίων αλλά και των «επιταγών» του διεθνούς εμπορίου για μαζικές μεταφορές σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές.

Μόλις πρόσφατα η γνωστοποίηση αλλαγής πλεύσης μίας εκ των ναυτιλιακών εταιριών ότι δεν θα επιμείνει στον ανταγωνισμό στις γραμμές Ασίας-Β. Ευρώπης λόγω έλλειψης αριθμού πλοίων με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες «κτύπησε καμπανάκι» στους αναλυτές για το τι θα συμβεί προσεχώς. Μάλιστα αντίστοιχο «καμπανάκι» κτύπησε και στις ηγετικές ομάδες των λιμένων της Β. Ευρώπης που τώρα «τρέχουν» να ανασυντάξουν τα προγράμματα εξυπηρέτησης των μεγάλων πλοίων.

Αιτία το γεγονός ότι στη «μονάδα του χρόνου» θα καταπλέουν δύο ή και τρία μεγάλα πλοία που θα απαιτούν εξυπηρέτηση ανάλογη με εκείνη δέκα ή και δεκαπέντε μικρότερων πλοίων αλλά σε χρόνο μικρότερο από τους διαδοχικούς κατάπλους του παρελθόντος.

Οι αναλυτές επικαλούνται το περίφημο «ο χρόνος είναι χρήμα» τόσο για τα πλοία της μεγάλης κατηγορίας όσο και για τις εταιρίες που τα ή θα τα διαχειριστούν με το παγκόσμιο εμπόριο να «κρατά την αναπνοή του» μέχρι να δει το αποτέλεσμα του ανταγωνισμού των μεγάλων «συμμαχιών» και να εκτιμήσει αν οι «φοβίες» που έχουν διατυπωθεί από μερίδα αναλυτές και τώρα εξετάζονται σε ΗΠΑ,ΕΕ και Κίνα θα επαληθευτούν ή όχι.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter