Τρι09222020

Last updateΤρι, 22 Σεπ 2020 10am

Μάχη λιμενικών διαχειριστών για ιδιωτικοποιήσεις λιμένων στο Ισραήλ

limani-2Bisrahl

Τέσσερις διεθνείς λιμενικοί διαχειριστές, υπέβαλαν την υποψηφιότητά τους για τη λειτουργία των λιμένων Bay Port στη Χάιφα και του Νότιου λιμένα στο Ασντόντ.

Πρόκειται για την ολλανδική Terminal Investment Ltd. (TIL), τη μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης λιμένων στον κόσμο και τη θυγατρική της ελβετικής MSC Mediterranean Shipping Company SA, τη Γερμανική Eurogate AG, τη φιλιππινέζικη International Container Terminal Services Inc. (ICTSI) και την κινεζική Shanghai International Port (Group) Co.
Όσες εταιρείες περάσουν επιτυχώς το πρώτο στάδιο, θα κληθούν να καταθέσουν τις προτάσεις τους.

Η νικήτρια εταιρεία θα αναλάβει τον σχεδιασμό, τη χρηματοδότηση και την κατασκευή των περιοχών του λιμένα εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής ενέργειας, του νερού, των υποδομών επικοινωνίας και των κτιρίων.

Θα προμηθεύσει επίσης τον εξοπλισμό λειτουργίας, όπως για παράδειγμα τους γερανούς και οχήματα.
Αν προχωρήσει, το λιμενικό project θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα στις προσπάθειες της κυβέρνησης να σπάσει τα μονοπώλια του δημόσιου τομέα και τα συνδικάτα που τα εξουσιάζουν.

Τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια του Ισραήλ, διοικούνται από κρατικές επιχειρήσεις αλλά το εργασιακό κόστος τους καθώς και οι λιμενικές χρήσεις είναι αρκετά δαπανηρές, κοστίζοντας στην οικονομία περίπου 5 δις ετησίως σύμφωνα με στοιχεία της Επιτροπής Ανταγωνισμού το 2009.

Η κίνηση αυτή αναμένεται να συμβάλλει θετικά στην οικονομία με το κόστος ανάπτυξης να υπολογίζεται συνολικά σε περίπου 2,2 δις δολάρια.

Επιπλέον, το κόστος κατασκευής των υποδομών μεταφορών θα απαιτήσει 700 εκατ. NIS σε κάθε λιμάνι. Σε ένα δελτίο τύπου ο υπουργός Μεταφορών του Ισραήλ, Κατζ , σημείωσε ότι «Η Κατασκευή νέων λιμένων προχωρά ταχύτατα. Δύο νέα λιμάνια θα κατασκευαστούν ταυτόχρονα».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter