Πεμ08222019

Last updateΠεμ, 22 Αυγ 2019 8pm

Εντάξει τα 23άρια αλλά προσεχώς τα… μεγαλύτερα;

0Photo 2

Η πρόσφατη διέλευση του 23,756 TEU’s MSC Gulsun από τη διώρυγα του Suez το οποίο και κατέπλευσε σήμερα στο Ισπανικό λιμάνι του Algeciras προερχόμενο από την Κίνα μπορεί να «δικαίωσε» την «διεύρυνση» της διώρυγας αλλά άνοιξε νέο κύκλο συζητήσεων για τα μεγέθη των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Σουέζ και Παναμάς ως γνωστόν μετά από υλοποίηση μεγάλων έργων «διεύρυναν» τις δυνατότητες διέλευσης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και όχι μόνο αλλά σύμφωνα με αναλυτές πολύ σύντομα θα βρεθούν εκ νέου σε δίλημμα αφού ο γιγαντισμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δεν έχει τελειώσει... Να σημειωθεί ότι αντίστοιχο δίλημμα αντιμετωπίζουν τα Αμερικανικά λιμάνια «απέναντι» από τη διώρυγα του Παναμά αλλά και στο σύνολό τους τα ευρωπαϊκά «απέναντι» από τη διώρυγα του Σουέζ καθώς και οι δύο αυτές εν πολλοίς προσδιορίζουν και τα μεγέθη ως προς την εξυπηρέτηση των πλοίων του τομέα των μοναδοποιημένων φορτίων και άρα τους εξοπλισμούς που απαιτούνται από τα λιμάνια. Δεδομένου ότι επαΐοντες περί τη ναυπηγική δεν έχουν αποκλείσει το κτίσιμο ακόμη μεγαλύτερων πλοίων το θέμα των διωρύγων μάλλον δεν έχει κλείσει...

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter