Κυρ09272020

Last updateΣαβ, 26 Σεπ 2020 5pm

«Βλέπει» Πειραιά και η G6

diakinisi container

Έντονη κινητικότητα υψηλόβαθμων στελεχών ναυτιλιακών επιχειρήσεων του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων καταγράφεται το τελευταίο διάστημα σε στρατηγικής σημασίας λιμάνια καθώς είναι γνωστό ότι από τις αρχές του νέου έτους οι «συμμαχίες» θα αναμορφώσουν τα σέρβις τους με βάση νέα δεδομένα.

Καλά πληροφορημένες πηγές θέλουν στον Πειραιά να υπάρχει έντονη κινητικότητα τέτοιων στελεχών που διαβλέπουν ταχεία ανάπτυξη μετά και τις πρόσφατες εξελίξεις αναφορικά με το φιλικό διακανονισμό ΟΛΠ-COSCO.

Μάλιστα την εμφάνισή τους στον Πειραιά έχουν, σύμφωνα με πληροφορίες κάνει μεταξύ των άλλων και υψηλόβαθμα στελέχη της G6 (American President Lines,Hapag Lloyd, Hyundai Merchant Marine,Mitsui,Nippon, OOCL) με στόχο τη διερεύνηση, με τους εδώ ναυτιλιακού πράκτορές τους, των δυνατοτήτων έλευσης γραμμών της και εν συνεχεία διακίνησης φορτίων σιδηροδρομικώς προς την κεντρική και ανατολική Ευρώπη. Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων ο Πειραιάς φαίνεται να λαμβάνει «ένα ακόμη αστέρι» στη στρατηγική του σημασία.

Αιτία το γεγονός ότι διαθέτει πλέον σιδηροδρομική κάλυψη αλλά κυρίως γιατί είναι το πλέον προωθημένο στην ανατολική Μεσόγειο λιμάνι της ΕΕ, μαζί με της Αλεξανδρούπολης ευρισκόμενο εκτός της ζώνης που θα επηρεάσει από 1-1-15 τα λιμάνια της Β. Ευρώπης με τις ειδικές ρυθμίσεις για αέριους ρύπους και καθαρότητα καυσίμων.

Πρόκειται για ένα «πλεονέκτημα» που διαθέτουν προς ώρας τα Μεσογειακά λιμάνια τα οποία όπως κατ επανάληψη έχει αναφέρει το "theseanation" έχουν αναπτύξει στον υπέρτατο βαθμό τις σιδηροδρομικές καλύψεις από και προς κεντρική Ευρώπη αλλά και μεταξύ τους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter