Η Hengli Heavy Industry ενίσχυσε τη θέση της στην ελληνική αγορά νεότευκτων πλοίων μετά την εξασφάλιση νέων παραγγελιών δεξαμενόπλοιων LR2 από τους πλοιοκτήτες ομίλους Alimia και Λασκαρίδης. Ο Όμιλος Alimia υπο την ηγεσία του Θανάση Λασκαρίδη, μέσω του ναυτιλιακού του βραχίονα Minerva Maritime, υπέγραψε για ένα ζεύγος δεξαμενόπλοιων LR2 στο Hengli, με ημερομηνίες παράδοσης έως το πρώτο εξάμηνο του 2027. Η παραγγελία επεκτείνει το βιβλίο δεξαμενόπλοιων του ομίλου σε 10 πλοία - πέντε MR2, τρία LR2 και δύο VLCC - καθώς ο ιδιοκτήτης συνεχίζει να διαφοροποιείται πέρα από το ξηρό χύδην φορτίο. Η Minerva υπό την ηγεσία του Ανδρέα Μαρτίνου εντάχθηκε εν τω μεταξύ στον τελευταίο γύρο παραγγελιών LR2 στο Hengli, προσθέτοντας στο ευρύτερο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της. Αν και ο ιδιοκτήτης επικεντρώθηκε πρόσφατα σε νεότευκτα εμπορευματοκιβώτια στην περιοχή 1.800–3.000 teu σε κινεζικά ναυπηγεία, η Minerva διαθέτει επίσης τέσσερα LR2 υπό κατασκευή στη New Times Shipbuilding για παράδοση το 2027.
Εξ άλλου Ο Όμιλος TMS του Γιώργου Οικονόμου πρόκειται να ενισχύσει τον στόλο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του με ένα ακόμη κύμα νεότευκτων πλοίων διπλού καυσίμου LNG στο Διεθνές Ναυπηγείο Zhoushan Changhong της Κίνας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η TMS σχεδιάζει έως και 10 πλοία neo-panamax των 11.400 teu, συμπεριλαμβανομένων οκτώ σταθερών παραγγελιών και δύο επιλογών, με τις παραδόσεις να στοχεύουν το 2028.