Και θέμα θαλάσσιας ηχορύπανσης

0Propeller at Korean shipyard

Περιβαλλοντικές ομάδες κάλεσαν τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό να μειώσει την υποθαλάσσια ηχορύπανση από τα πλοία. Ο μέσος υποθαλάσσιος θόρυβος σε πολλούς ωκεανούς έχει αυξηθεί κατά περίπου 20 ντεσιμπέλ τα τελευταία 50 χρόνια και έχει υπερδιπλασιαστεί σε ορισμένες περιοχές της Αρκτικής τα τελευταία 10 χρόνια.Η ηχορύπανση βλάπτει τη θαλάσσια ζωή διακόπτοντας τους ήχους που χρησιμοποιούν τα ζώα για να ταΐσουν, να πλοηγηθούν και να επικοινωνήσουν. Μπορεί επίσης να διαταράξει τις επικοινωνίες των πετρελαϊκών εταιρειών με τον υποθαλάσσιο εξοπλισμό τους.Η πιο σημαντική πηγή θορύβου είναι η σπηλαίωση ή η παραγωγή φυσαλίδων κενού από έλικες. Η μείωση της σπηλαίωσης μειώνει το θόρυβο αλλά και την αποτελεσματικότητα, οπότε πρέπει να επιτευχθεί ισορροπία σχεδιασμού. Ο ΙΜΟ έχει θεσπίσει εθελοντικές κατευθυντήριες γραμμές για τον θόρυβο από το 2014. Η υποεπιτροπή σχεδιασμού και κατασκευής πλοίων του ΙΜΟ θα εξετάσει τον υποβρύχιο θόρυβο στη συνεδρίασή της στο SDC8 αυτή την εβδομάδα, έχοντας συμφωνήσει τον Ιούνιο του 2021 να ξεκινήσει περαιτέρω εργασίες για το πρόβλημα. Οι ειδικοί θα εξετάσουν τα εμπόδια στην υιοθέτηση και θα αναζητήσουν τρόπους για να επιτύχουν "σημαντική και μετρήσιμη μείωση" μέσω της προόδου στην τεχνολογία, ανέφερε ο ΙΜΟ.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн