Τρι04162024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ταχύτητες και αέριοι ρύποι: Όλα υπό συζήτηση

aerioi rypoi 0

Όλα είναι υπό συζήτηση στο τραπέζι των αποφάσεων για το θέμα της μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος που ταλανίζει την παγκόσμια ναυτιλία. Τέσσερεις μήνες προ της ενεργοποίησης απόφασης του ΙΜΟ για τα καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, στην πρόσφατη σύνοδος των G7, σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το πρακτορείο Reuters, επανέφερε το θέμα της μείωσης των ταχυτήτων των πλοίων ως εναλλακτικού μέτρου για την μείωση των εκπεμπόμενων αέριων ρύπων ο Γάλλος πρόεδρος Εμ. Μακρόν δεδομένου ότι η Γαλλία είχε εισηγηθεί την εν λόγω πρόταση τον Απρίλιο φέτος. Να σημειωθεί ότι η 5η σύνοδος της ομάδας εργασίας του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων από τα πλοία και MEPC 74 το Μάιο φέτος οριστικοποίησαν τη μεθοδολογία εκτίμησης επιπτώσεων και εξέτασαν λεπτομερείς προτάσεις για συγκεκριμένα μέτρα μείωσης εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Στο πλαίσιο αυτό η ΕΕΕ, όπως αναφέρεται στην ετήσια έκθεσή της, δεσμεύεται πλήρως και υποστηρίζει την προσπάθεια του ICS και άλλων διεθνών οργανισμών της ναυτιλίας καθώς επίσης υποστηρίζει επίσης σθεναρά τις προτάσεις που υπεβλήθησαν από την Ελλάδα στο ISWG-GHG 5 IMO οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κριτήρια επιλογής βραχυπρόθεσμων μέτρων, που είναι κατάλληλα για πλοία μεταφοράς χύδην φορτίων και ως μεθοδολογία η οποία, με βάση την πρόταση της ναυτιλίας, θα διευκόλυνε την περαιτέρω ενίσχυση του SEEMP μέσω κανονιστικών μέτρων. Όπως αναφέρει στην έκθεσή της η ΕΕΕ αυτά τα μέτρα θα πρέπει να υποχρεώνουν τους ναυλωτές, οι οποίοι είναι τελικά υπεύθυνοι για την εμπορική λειτουργία των πλοίων (υπεύθυνοι για τον τύπο και τις ποσότητες φορτίου, για την ταχύτητα των πλοίων και την αγορά καυσίμων) να δεσμεύονται με τους σχετικούς στρατηγικούς στόχους του ΙΜΟ.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter