Καύσιμα ειδικών προδιαγραφών: Η ναυτιλία… θέλει τα διυλιστήρια μπορούν;

rupoi ploion6

Τη βάση της «κορφής του παγόβουνου» άγγιξαν για μία ακόμη φορά από την πλευρά της ναυτιλίας οι διήμερες εργασίες της τεχνικής επιτροπής της INTERCARGO όπου μεταξύ άλλων συζητήθηκαν και τα θέματα που αναδύονται από την επικείμενη εφαρμογή κανονισμών για μειωμένες εκπομπές αέριων ρύπων. Να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα συγκλίνουσες είναι οι απόψεις στην παγκόσμια ναυτιλία ότι τα διυλιστήρια δεν θα προλάβουν να προετοιμαστούν τεχνολογικά για την παραγωγή «εξευγενισμένων» ναυτιλιακών καυσίμων στις ημερομηνίες που έχουν τεθεί σε επίπεδο ΙΜΟ. Πάντα κατά τις ίδιες απόψεις οι επενδύσεις που θα απαιτηθούν είναι τεράστιες για την πλευρά των διυλιστηρίων με την πλευρά της ναυτιλίας να έχει «βάλει μέχρι ώρας βαθειά το χέρι στην τσέπη» προσαρμοζόμενη με ταχείς ρυθμούς στις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Άλλωστε αδιάψευστος μάρτυρας είναι το σύνολο των βιβλίων παραγγελιών για νεότευκτα όλων των τύπων όπου οι υβριδικές προώσεις και κυρίως οι προώσεις με LNG είναι κυρίαρχες ένα παραλλήλω με τους ρυθμούς απόσυρσης παλαιότερων μονάδων όπου και πάλι και εκεί οι Έλληνες ηγούνται μακράν.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн