Έντονες διαμαρτυρίες από τους Ασιάτες εφοπλιστές για τις αυξήσεις τελών στις διώρυγες Σουέζ και Παναμά

asa

Η 34η Ενδιάμεση Συνέλευση της Ένωσης των εφοπλιστών της Ασίας (ASA SPC) πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 18 Απριλίου 2022 λόγω των προληπτικών μέτρων κατά του COVID-19. Στη συνεδρίαση προέδρευσε ο κ. Keiji Tomoda, Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ιαπώνων Εφοπλιστών και συμμετείχαν 24 εκπρόσωποι από ενώσεις μελών της ASA του ASEAN, της Ταβάν,, του Χονγκ Κονγκ, της Ιαπωνίας και της Κορέας. Η συνεδρίαση συγκλήθηκε από τον Πρόεδρο στις 2:30 μ.μ. JST. Υπενθυμίστηκε στα μέλη του ASA SPC τη σημασία της πλήρους συμμόρφωσης με όλους τους ισχύοντες νόμους περί ανταγωνισμού σε όλο το πρόγραμμα και η συνάντηση διεξήχθη με παρόντες δικηγόρους, όπως και σε προηγούμενες συνεδριάσεις. Το περίγραμμα της συνάντησης έχει ως εξής:

1. Εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Συζητήθηκαν οι τρέχοντες διάφοροι εξωτερικοί παράγοντες που περιβάλλουν τη ναυτιλιακή βιομηχανία, όπως η επιρροή της πανδημίας COVID-19, η κρίση στην Ουκρανία και οι νέες περιβαλλοντικές ευθύνες. Οι εκπρόσωποι επιβεβαίωσαν τη σταθερή τους αποφασιστικότητα να φέρουν εις πέρας τα καθήκοντά τους ως παγκόσμιοι πάροχοι της εφοδιαστικής αλυσίδας, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι αναταράξεις της εφοδιαστικής αλυσίδας σε συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους, ενώ αναγνωρίζουν την προτεραιότητα της ασφάλειας των πληρωμάτων.


2. Εξελίξεις Διεθνούς Ναυτιλιακής Πολιτικής
Συζητήθηκαν γενικότερα θέματα πολιτικής που αφορούν στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Ο κ. Helio Vicente, Διευθυντής (Ναυτιλιακή Πολιτική) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS), έκανε μια παρουσίαση σχετικά με τις πρόσφατες δεσμεύσεις του ICS στα θέματα του COVID-19, του προστατευτισμού, του εμπορίου και ούτω καθεξής. Οι εκπρόσωποι εκτίμησαν τις προσπάθειες του ICS μέχρι σήμερα και επανέλαβαν την έμφασή του στη σημασία της επανέναρξης των διαπραγματεύσεων του ΠΟΕ για την απελευθέρωση των θαλάσσιων υπηρεσιών το συντομότερο δυνατό. Όσον αφορά τα ζητήματα που αφορούν στις Διώρυγες, η συζήτηση επικεντρώθηκε στις πρόσφατες εξελίξεις σχετικά με τα διόδια στα δύο μεγαλύτερα κανάλια σε όλο τον κόσμο, τη Διώρυγα του Σουέζ και τη Διώρυγα του Παναμά. Οι εκπρόσωποι επιβεβαίωσαν την κρίσιμη σημασία για μια τέτοια παγκόσμια υποδομή να αποφευχθεί μια ξαφνική και σημαντική αλλαγή των διοδίων και των τελών, καθώς και να εξασφαλιστεί επαρκής προηγούμενη ειδοποίηση και κατάλληλη εξήγηση από τις αρχές. Σε αυτό το πλαίσιο, οι εκπρόσωποι εξέφρασαν τη σύγχυσή τους σχετικά με τις νέες προσαυξήσεις που εισήχθησαν την 1η Μαρτίου 2022 με ειδοποίηση μόνο 48 ώρες πριν, στη συνέχεια θα αναθεωρηθούν την 1η Μαΐου 2022 από την Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ (SCA), που οδήγησε σε αυξημένα περίπου 7 έως 20%, διόδια για πολλούς τύπους πλοίων, επιπλέον της αύξησης των τελών κατά 6% για τους περισσότερους τύπους πλοίων, που εφαρμόστηκε την 1η Φεβρουαρίου 2022. Η Επιτροπή συμμερίστηκε την ανησυχία ότι η υψηλή αβεβαιότητα που φέρνουν οι πρόσθετες χρεώσεις, μπορεί να βλάψει τη σταθερότητα και την αξιοπιστία των καναλιών. Αναγνώρισε ότι ήταν εξαιρετικά σημαντικό για τον κλάδο να υψώσει ενωμένος την φωνή του στη Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ και επιβεβαίωσε να συνεχίσει να αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα σε στενή συνεργασία με άλλους διεθνείς οργανισμούς όπως το ICS. Όσον αφορά τη Διώρυγα του Παναμά, οι εκπρόσωποι ήταν επίσης απογοητευμένοι από την πρόταση για το νέο σύστημα διοδίων της 1ης Απριλίου 2022 από την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά (ACP), καθώς η προσαύξηση για ορισμένους τύπους πλοίων μπορεί να υπερβεί το 100% το 2025, σε σύγκριση με σήμερα. Ενώ ορισμένα θετικά στοιχεία περιλαμβάνονται στην πρόταση, όπως μια επαρκής περίοδος προηγούμενης ειδοποίησης με έναν επίσημο μηχανισμό διαβούλευσης, οι εκπρόσωποι αναγνώρισαν ότι μια τόσο σημαντική αύξηση των διοδίων ενδέχεται να μην είναι συμβατή με τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα που απαιτείται για μια παγκόσμια υποδομή και θα υποβάλλουν τις παρατηρήσεις τους στην αρχή.


3. Θέματα Διαφθοράς
Η Επιτροπή ανέφερε πρόσφατες εξελίξεις σε θέματα κατά της δωροδοκίας, όπως η συζήτηση στον ΙΜΟ και οι δραστηριότητες του Δικτύου Καταπολέμησης της Διαφθοράς στη Θάλασσα (MACN).

4. Αντιμονοπωλιακή ασυλία και νομοθετικές εξελίξεις των ΗΠΑ
Οι τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την αναθεώρηση του τρέχοντος αντιμονοπωλιακού συστήματος αναλύθηκαν από τον κ. Robert K. Magovern, Αντιπρόεδρο Μεταφορών και Εμπορίου στο Cozen O'Connor και τον νομικό σύμβουλο της SPC. Οι εκπρόσωποι επιβεβαίωσαν τη μακροχρόνια πολιτική της ASA ότι το σύστημα αντιμονοπωλιακής ασυλίας για τις συνεργατικές ναυτιλιακές συμφωνίες ήταν απαραίτητο για την υγιή ανάπτυξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας τακτικών γραμμών και τη διατήρηση μιας αξιόπιστης υπηρεσίας σε ολόκληρη την εμπορική κοινότητα.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн