Πέντε λόγοι για μια καλύτερη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου

BulkCarrier 704

Αισιοδοξία επικρατεί μεταξύ των πλοιοκτητών για το μέλλον της αγοράς χύδην ξηρού φορτίου, παρά την πτώση αυτή την περίοδο των ναύλων από τα υψηλά των προηγούμνεων μηνών.

Οι λογοι είναι πολλοί μεταξύ των οποίων αναφέρονται πέντε, όπως

-η διακοπή του εμπορίου άνθρακα μεταξύ Αυστραλίας-Κίνας που οδήγησε τη μεγαλύτερη χώρα του πλανήτη σε αγορές από άλλες πιο μακρινές αποστάσεις (ΗΠΑ) αυξάνοντας τα τονομίλια
-η συμφόρηση σε μεγάλο αριθμό λιμένων σε όλο τον κόσμο εξακολουθεί να είναι ευρέως διαδεδομένη.

-Το βιβλίο παραγγελιών βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα και αποτελεί μόλις το 6-7% του υφιστάμενου στόλου . Επιπλέον δεν υπάρχουν πολλές ανοικτές θέσεις στα ναυπηγεία για νέες παραγγελίες μέχρι και το 2024. Αξιοσημείωτο είναι ότι τα 2/3 του παγκόσμιου στόλου έχει ναυπηγηθεί πριν από το 2012, έτσι πολλά από αυτά τα πλοία θα πρέπει να αντικατασταθούν στο μέλλον λόγω περιβαλλοντικών θεμάτων. Ωστόσο τα σχέδια για το μελλοντικό πλοίο δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη και επομένως παραδόσεις νεότευκτων δεν αναμένονται πριν από το 2025.
-Αναμένεται ακόμη άνοδος των φορτίων άνθρακα παγκοσμίως ενώ τέλος

-όσον αφορά τα άλλα εμπορεύματα όπως σιδηρομετάλλευμα, το εμπόριο τους θα υποστηριχθεί από την υλοποίησης μεγάλων έργων υποδομής κυρίως τις ΗΠΑ.

новинки кинематографа
Машинная вышивка, программа для вышивания, Разработка макета в вышивальной программе, Авторский дизайн