Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Σηκώνει άγκυρα» ο ψηφιακός ανταγωνισμός στη ναυτιλία

0Mitsui O.S

«Σηκώνει άγκυρα» ο ψηφιακός ανταγωνισμός στη ναυτιλία καθώς εφαρμογές και συστήματα γίνονται «εξυπνότερα».

Η πολυσυζητημένη «έξυπνη διαχείριση» πλοίων με την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας φαίνεται ότι θα «προκαλέσει ναυμαχίες» στο πεδίο του ανταγωνισμού για ευνόητους λόγους που έχουν αναλυθεί διεξοδικά. Οι ψηφιακές πλατφόρμες που έχουν αναπτυχθεί «υπόσχονται» με την αξιοποίηση των στοιχείων να σώσουν χρόνο και χρήμα για λογαριασμό των πλοιοκτητών, σύμφωνα και με τα όσα αναφέρθηκαν εκ νέου σε συνέδριο που διεξήχθη στην Βαρκελώνη.
Πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL) σε συνεργασία με την εταιρεία MOL Group Information Systems , (MOLIS), ανέπτυξε και εισήγαγε μια νέα διαδικασία online web application που χρησιμοποιεί «ασύνδετα» δεδομένα καταγραφής και τη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας τόσο επί του σκάφους όσο και στην ξηρά. Τα «ασύνδετα» δεδομένα έφταναν στους παραλήπτες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αναλύονταν «κατά περίπτωση» γεγονός που στερούσε την αποτύπωσης συνολικής εικόνας για το πλοίο, τις μηχανές, τους χρόνους πλεύσεις, τα καύσιμα, τους χρόνους ελλιμενισμού κλπ. καθώς σε πολλές τω περιπτώσεων έπρεπε να γίνονται πολλαπλές «συνδέσεις» με τα γραφεία για την ανταλλαγή των στοιχείων.
Για την επίλυση αυτού του ζητήματος, MOL και MOLIS ανέπτυξαν εφαρμογή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ένα πρόγραμμα περιήγησης στο web μέσω δορυφόρου χωρίς ειδικό λογισμικό. Σε συνεργασία με τη Microsoft Japan, η ομάδα ανάπτυξης πέτυχε την ανώτερη απόδοση της εφαρμογής, βελτιώνοντας τη λειτουργική αποδοτικότητα και τη συνδεσιμότητα με άλλα συστήματα.
Οι ειδικές βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
-Εξάλειψη της ανάγκης για μετάδοση δεδομένων λειτουργίας πλοίου, διαχείριση συστήματος και αναβαθμίσεις ειδικού λογισμικού (περίπου 880 ώρες/έτος/σκάφος)
-Μείωση του φόρτου εργασίας εισόδου δεδομένων μέσω σύνδεσης με άλλα συστήματα τόσο επί του σκάφους όσο και στην ξηρά (περίπου 270 ώρες/έτος/σκάφος)
-Απλούστερη ανάλυση της επιχειρησιακής κατάστασης του πλοίου και βελτιωμένες λειτουργίες παρακολούθησης από την ακτή, καθιστώντας διαθέσιμα τα επιχειρησιακά δεδομένα των πλοίων σε πραγματικό χρόνο
-Βελτίωση της δυνατότητας αναζήτησης ανά βάση δεδομένων των εκθέσεων καυσίμων καυσίμων .
-Απλοποίηση των αλλαγών στη ρύθμιση παραμέτρων του συστήματος.
Η MOL έχει ήδη εγκαταστήσει την εφαρμογή σε 197 σκάφη και θα συνεχίσει να την εγκαθιστά διαδοχικά σε περισσότερα πλοία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter